یادواره بزرگ شهدا شهرستان میامی آغاز شد

میامی نیوز_یادواره بزرگ شهدا شهرستان میامی در بیست و پنجمین روز از بهار فاطمی با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و تنی چند از مسئولان استانی با افتتاح نمایشگاه آغاز بکار کرد. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی صبح سه شنبه در اجلاسیه بزرگ شهدا شهرستان میامی ضمن بیان اینکه

کد خبر : 5047
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 9:45

میامی نیوز_یادواره بزرگ شهدا شهرستان میامی در بیست و پنجمین روز از بهار فاطمی با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و تنی چند از مسئولان استانی با افتتاح نمایشگاه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی صبح سه شنبه در اجلاسیه بزرگ شهدا شهرستان میامی ضمن بیان اینکه اجلاسیه شهدا زنده نگه داشتن نام، یاد و ادامه دهنده راه ماندگار ایشان است، افزود: شهدا امامزادگان عشقند و هرچه برای زنده نگه داشتن یاد آنها تلاش شود باز هم نتوانسته ایم گوشه ایی از رشادت هایشان را بازگو کنیم.

سرهنگ عباسعلی کاظمی، افزود: نمایشگاه اجلاسیه بزرگ شهدا شهرستان میامی با همکاری تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده رسما از امروز آغاز به کار کرد و تا تاریخ ۳۰ فروردین بر روی علاقمندان بازخواهد بود.

سرهنگ عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی

وی یادآور شد: غرفه های جنگ نرم، فرهنگی، حجاب و عفاف، عاشورا، کودکان، کتاب، ولایت، ظهور، شهدا و … از مهم ترین غرفه های این نمایشگاه است.

فرماندار شهرستان میامی نیز گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، قدم گذاشتن در راه ایشان بوده که توفیق دست اندرکاران این اجلاسیه شهدا شده است.

احمد قاضی در خاتمه گفت: شهدا راه ماندگاری در تاریخ انتخاب کردند و به درستی که راه جاودانه راه شهداست.

یادواره شهدای میامی

در ادامه با حضور مسئولان از غرفه های این نمایشگاه بازدید شد.

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی را می توان بزرگترین رویداد فرهنگی سال در این شهرستان نامید، رویدادی که برای بزرگداشت ۱۴۲ لاله گلگون کفن برگزار می شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.