دیدار اعضاء شورا شهرمیامی با امام جمعه/اختلاف سلیقه ها به میان مردم کشیده نشود

میامی نیوز_امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید اختلاف سلیقه ها را میان مردم کشانده و جامعه را دچار التهاب کنند، گفت: مردم را درگیر مسائل کوچک و پیش پا افتاده نکنیم. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور صبح سه شنبه در نشستی با اعضاء شورای اسلامی شهر میامی

کد خبر : 5061
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:58

میامی نیوز_امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید اختلاف سلیقه ها را میان مردم کشانده و جامعه را دچار التهاب کنند، گفت: مردم را درگیر مسائل کوچک و پیش پا افتاده نکنیم.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور صبح سه شنبه در نشستی با اعضاء شورای اسلامی شهر میامی در محل دفتر خود،  ضمن اشاره به عنوان نام سالجاری افزود: عمل به شعار سال اولین اولویت مسئولان شهرستان میامی باشد و باید همه ما سعی کنیم این شعار  تحقق عملی پیدا کند.

وی افزود: همدلی و همزبانی، همواره رمز پیروزی جامعه اسلامی بوده است و اگر به تاریخ گذشته اسلام نگاهی بیاندازیم موفقیت آن را در همدلی و همزبانی مشاهده خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی گفت: همه ما امیدواریم با نزدیک شدن دلها و با تدبیر، عقلانیت، همدلی و همزبانی از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

صفائی پور به اهمیت کار شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم، اعضاء شورا را به عنوان امین خود انتخاب می کنند و شما هم باید کمبودها، نواقص و نیازهای شهر و روستا را رصد کرده و در قالب طرح و پیشنهاد به مسئولان ارجاع دهید.

وی با بیان اینکه در هر جمعی اختلاف سلیقه وجود دارد، خطاب به اعضای شورا تاکید کرد: شما هم سعی کنید اختلاف سلیقه ها را به بیرون نکشید و مردم را درگیر مسائل کوچک و پیش پا افتاده نکنید زیرا مردم دیگر حوصله درگیری های ما مسئولان را ندارند.

محمد باقر اصغری عضو شورای اسلامی شهر میامی نیز درابتدای این جلسه به گوشه ای از برنامه های این شورا اشاره کرده و افزود: خدمت بی منت به مردم همواره ملاک عمل اعضای این شورا بوده است.

سید حسن موسوی دیگر عضو شورای شهر میامی نیز در خاتمه، مردم داری، اخلاق نیکو، مردمی بودن، همدل و همزبان بودن با مردم را از مهم ترین ویژگی مسئولان نظام مقدس جمهور اسلامی دانست و گفت: مردم نیاز دارند تا خادمان خود در شورای شهر با اتحاد و همدلی برای برطرف کردن مشکلات شهر گام بردارند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.