فرهنگ زیر بنای تمام امور استمیامی نیوز پویا وپیگیر

میامی نیوز_معاون فرماندار شهرستان میامی با تاکید بر اینکه فرهنگ زیربنای تمام امور است گفت: پیشرفت و توسعه در جوامع امروزی بدون فرهنگ امری غیرممکن بوده و در این بین نقش رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر شهرستان

کد خبر : 5065
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 12:03

میامی نیوز_معاون فرماندار شهرستان میامی با تاکید بر اینکه فرهنگ زیربنای تمام امور است گفت: پیشرفت و توسعه در جوامع امروزی بدون فرهنگ امری غیرممکن بوده و در این بین نقش رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر شهرستان میامی به اهمیت کار فرهنگی در جهان امروز اشاره کرد و افزود: کارهای فرهنگی باید هوشمندانه و دارای انتظام باشد و نشانه یک کار فرهنگی موفق در رعایت درست هدفی است که برای آن انتخاب شده.

وی با تاکید بر اینکه نقش رسانه در بالا بردن سطح فرهنگ اجتماعی و آگاهی بخشی به مردم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی باید ارتقاء یافته و مورد تکریم و توجه ویژه قرار گیرند.

معاون فرماندار شهرستان میامی همچنین با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه های فرهنگ و خصوصا سبک زندگی ایرانی اسلامی، عنوان داشت: فرآیند ارتباط همگانی با توجه به تکنولوژی های امروزی با سرعت در حال افزایش است و در این بین نقش رسانه های مجازی مانند خبرگزاری مهر در تبیین اهداف فرهنگی نظام و خط دهی به مسئولان غیر قابل انکار است.

آشوری دین مبین اسلام را فرهنگی ترین دین دانست و افزود: تاکید اسلام به عنوان کاملترین دین در نحوه مراودات اجتماعی و پرداختن به امور زندگی سالم توسط مردم همواره مورد توجه همه ادیان بوده است.

وی هم افزایی و تعامل دستگاه های دولتی و غیر دولتی با رسانه ها را مهم ترین عامل موفقیت در انجام کارها دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای خدمت به مردم مهیا کرده است که مسئولان باید با کمک رسانه ها این خدمات را به اطلاع مردم به عنوان ولی نعمتان خود برسانند.

مسئول دفتر خبرگزاری مهر شهرستان میامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از توجه مسئولان فرمانداری شهرستان در تعامل با رسانه ها، گفت: رسانه ها نقش قابل توجهی بر پیشرفت جوامع دارند که نقش وسایل ارتباط جمعی مانند رسانه های مجازی در این بین غیر قابل انکار است.

رضا مهدیان مهمترین رسالت رسانه را کمک به تحقق اهداف نظام و توجه به مطالبات مردمی دانست و افزود: اولویت خبرگزاری مهر صداقت در گفتار است.

مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی به فعالیت های این اداره نیز اشاره کرد و افزود: ۱۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد با حضور هنرمندان و جوانان فرهنگ دوست در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

مهدیان در خاتمه افزود: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان میامی در کارهای فرهنگی بویژه در زمینه اوقات فراغت جوانان می تواند زمینه خوبی برای توسعه فرهنگی منطقه ایجاد کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.