میامی۱۴۸۰مستمری بگیردارد

میامی- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)میامی، با بیان اینکه تعداد مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش در این شهرستان هزار و ۴۸۴ نفر است، گفت: این تعداد ۴۵۰خانوار را شامل می شود. محمد مهدی اصغری در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه در سال۹۵، هزار و ۴۸۴ نفر مستمری بگیر در۴۵۰خانوار مددجوی موردی و چند

کد خبر : 5438
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 14:30

میامی- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)میامی، با بیان اینکه تعداد مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش در این شهرستان هزار و ۴۸۴ نفر است، گفت: این تعداد ۴۵۰خانوار را شامل می شود.

محمد مهدی اصغری در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه در سال۹۵، هزار و ۴۸۴ نفر مستمری بگیر در۴۵۰خانوار مددجوی موردی و چند خدمتی، سه هزار و ۷۱۰ نفر خدمت را از کمیته امداد میامی دریافت کردند، بیان داشت: در سال جاری یک میلیارد و ۱۰۱میلیون و ۵۸۵هزار و ۹۰۰تومان مستمری در کمیته امداد میامی پرداخت شده است.

وی افزود: این اداره در سال۹۵ توانسته ۲۱۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته، ۹۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان هزینه درمانی و بهداشتی افراد تحت پوشش و یک میلیارد و ۱۸۸میلیون تومان ویژه اشتتغال زایی و خودکفایی اقتصادی خانوار تحت پوشش را پرداخت کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی همچنین گفت: در سالجاری، ۸۸۳ حامی حمایت مادی و معنوی که سرپرستی ۲۲۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند، توانستند مبلغ ۲۶۱ میلیون تومان را به این کودکان کمک کنند همچنین این خیران مبلغ  ۷۴میلیون تومان دیگر را نیز در بخش دانشجویی و دانش آموزی پرداخت کرده اند.

اصغری با بیان اینکه سیاست کمیته امداد مبتنی بر توانمند سازی اقشار تحت پوشش برای بازگشت به زندگی عادی به جامعه است، گفت: در سالجاری ۹۶ طرح اشتغال در حوزه های دامداری، کشاورزی، صنفی، صنعتی، مشاغل خانگی و… اجرایی و همچنین۳۳۰ نفر، از آموزش های مهارت های شغلی کمیته امداد میامی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ نفر از اقشار تحت پوشش در حال یادگیری قرآن کریم به صورت ترتیل، حفظ، قرائت و مفاهیم هستند، افزود: در راستای برنامه های فرهنگی ۱۷۲ نفر از مددجویان به عتبات عالیات، ۱۳۵نفر از مددجویان به مشهد مقدس و ۷۹نفر به شهر مقدس قم اعزام شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی با اشاره به صدقات جمع آوری شده در این شهرستان طی سال جاری، گفت: مجموع مبلغ صدقات جمع آوری شده ۱۳۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان بوده که صرف هزینه های درمانی و بهداشتی، جهیزیه نوعروسان، ساخت و ساز و تعمیر مسکن، هزینه های دانش آموزی و دانشجویی، هزینه های فرهنگی، وام کارگشایی و سایر مشکلات مددجویان شده است.

اصغری با اشاره به برگزای جشن نیکوکاری طی ماه جاری، ابراز داشت: کمیته امداد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ۱۸، ۱۹ و ۲۰اسفند ماه جشن نیکوکاری را در آموزشگاه های منطقه، پایگاه های سطح شهر و مصلی نماز جمعه برگزار می کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.