انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین المللی نظام اسلامی است

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام صفایی پور، امام جمعه و احمد ملایری، فرماندار میامی در پیامی از احاد مردم برای حضور مردم در انتخابات دعوت کردند، متن پیام به این شرح است: بهترین صحنه‌های تجلی همدلی و پایبندی به انقلاب اسلامی، آن زمانی است که مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب خود حضور

کد خبر : 4398
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 0:51

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام صفایی پور، امام جمعه و احمد ملایری، فرماندار میامی در پیامی از احاد مردم برای حضور مردم در انتخابات دعوت کردند، متن پیام به این شرح است:

بهترین صحنه‌های تجلی همدلی و پایبندی به انقلاب اسلامی، آن زمانی است که مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب خود حضور می‌یابند و بر پایه بصیرت، آگاهی و دور اندیشی خود بهترین‌ها را برای این دیار اسلامی رقم می‌زنند.

مردمی که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با نگاه ملی و اعتقادی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده دفاع از نظام و انقلاب بوده‌اند امروز نیز در جبهه جهاد اعتقادی خود به پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند و اینگونه است که قله‌های رفیع سربلندی و موفقیت از آن این مردم است.

حضور در انتخابات نیز یکی از صحنه‌های زیبایی است که به بهترین نحو ممکن، پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهد و دنیا را به این باور می‌رساند که ملتی که انقلاب کرده به پای انقلاب خود تا پای جان ایستاده و ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند. از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر ارتقای امنیت و اقتدار داخلی، در بعد بین‌المللی نیز موجب سربلندی و مایه افتخار می‌شود.

آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات با عناوینی از جمله مایه عزّت ملّی، مایه تقویت ملّت ایران و مایه آبروی ملّت ایران یاد می‌کنند، نشان می‌دهد که مشارکت یکایک افراد جامعه در این امر خطیر در حقیقت گامی در ارتقای جایگاه نظام اسلامی و نیز تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور است.

این‌جانبان از آحاد مردم شریف ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان میامی، دعوت می‌نمائیم تا با حضور پر افتخار و ارزشمند خود، بار دیگر افتخار عظیمی را در تاریخ همواره درخشان و انقلابی مردم این شهرستان شاهد باشیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.