پرسش‌های یک استاد دانشگاه از منافقین و ضدانقلاب:

شما چه کاره مردم ایران هستید؟

به گزارش میامی نیوز به نقل ازفارس،آرش دولت‌آبادی، استاد دانشگاه و دانش‌آموخته دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با محکوم کردن حرکت‌های اخیر اغتشاشگران و آشوب‌طلبان در کشور اظهار کرد: قویاً هر حرکتی که انسجام نظام اسلامی را بر هم بزند، محکوم می‌کنیم؛ مردم اگر مطالبه‌ای دارند، به‌خوبی می‌دانند که راه

کد خبر : 3798
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 8:18

به گزارش میامی نیوز به نقل ازفارس،آرش دولت‌آبادی، استاد دانشگاه و دانش‌آموخته دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با محکوم کردن حرکت‌های اخیر اغتشاشگران و آشوب‌طلبان در کشور اظهار کرد: قویاً هر حرکتی که انسجام نظام اسلامی را بر هم بزند، محکوم می‌کنیم؛ مردم اگر مطالبه‌ای دارند، به‌خوبی می‌دانند که راه مطالبه در تمام ۴۲ سالی که از عمر باعزت انقلاب اسلامی گذشته، باز بوده است.

وی تصریح کرد: مردم همواره حرفشان را با صدای رسا عنوان کرده‌اند؛ ولی مطالبه با اغتشاش متفاوت است.

این استاد دانشگاه گفت: وقتی بحث اغتشاش به میان می‌آید، تمام ضدانقلاب و جریانات معاند نظام اسلامی به آن ورود می‌کنند و هر کسی می‌خواهد از آب گل‌آلود ایجادشده، ماهی خودش را صید کند.

تصویری از خسارت‌های آشوب‌طلبان در روزهای اخیر

دانشگاهیان هرگونه اغتشاش را محکوم می‌کنند

این استاد دانشگاه گفت: دانشگاهیان هرگونه اغتشاش را محکوم می‌کنند و پای کار نظام اسلامی ایستاده‌اند؛ چراکه این نظام، مبتنی بر خون شهدا و نظامی ارزشی است.

دولت‌آبادی بیان کرد: رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور این روزها دنبال صید ماهیان بزرگ از آب گل‌آلود هستند؛ در حالی که اگر کسی اعتراض، خواسته یا مطالبه‌ای دارد، می‌تواند آن را آزادانه مطرح کند؛ ولی این با اغتشاش و آشوب متفاوت است.

وی تصریح کرد: اتفاقی که در روزهای اخیر افتاده، این است که ضدانقلاب خواسته‌های مردم را کانالیزه کرده و آن را به‌سوی اغتشاش و آشوب در کشور پیش می‌برد.

این استاد دانشگاه گفت: سؤال اساسی امروز، این است که اگر مردم ایران خواسته‌ای دارند، به کومله یا گروهک منحوس منافقین چه ارتباطی دارد و آنها چه کاره میدان هستند که آتش بیار معرکه شده‌اند؟ ضدانقلاب آن‌سوی مرزها چه کاره امروز مردم ایران است که خواسته‌های جامعه ایرانی را به سمت آشوب و ناامنی هدایت می‌کند؟

تصویری از خسارت‌های آشوب‌طلبان در روزهای اخیر

اعتراضات و خواسته‌ها نباید به آشوب و اغتشاش تبدیل شود

این استاد دانشگاه گفت: امروز باید همواره نظاره‌گر بود که دشمن کجا را می‌کوبد و همان‌جا که عوامل دشمن هدف قرار داده‌اند، محل درستی است که باید ایستاد؛ آنها همواره برخلاف نظام اسلامی و منافع مردم ایران حرکت کرده‌اند و این به تجربه ثابت شده است.

دولت‌آبادی اضافه کرد: امروز باید دید که بی.بی.سی، وی.او. ای، ایران اینترنشنال و امثالهم چه چیزی را تأیید می‌کنند و هر چه آنها تأیید کردند، به‌طور طبیعی برخلاف نظام اسلامی، امنیت ملی و منافع ملت ایران است.

وی بیان کرد: فوت خانم «مهسا امینی» مردم ایران را داغدار کرده است و کسی منکر این مسأله نشده است. اگر با او بدرفتاری شده، باید با عاملان آن برخورد شود؛ ولی اینکه یک نفر از دنیا می‌رود و ضدانقلاب به بهانه آن، کشور را می‌خواهد به آشوب بکشد، پذیرفتنی نیست.

این استاد دانشگاه گفت: مردم برایشان سؤالاتی مطرح می‌شود و همواره نیز پرسش‌هایشان را از مسؤولان پرسیده‌اند؛ این اعتراضات و خواسته‌ها به معنای آشوب و اغتشاش نیست؛ اما آنچه امروز رخ داده، برخلاف این موارد بوده است و معاندان سعی کردند تا امنیت کشور را هدف قرار دهند.

دولت‌آبادی ادامه داد: مسؤولان کشور ازجمله شخص رئیس‌جمهور به خواسته‌های مردم پاسخ داده و با خانواده خانم امینی نیز گفت‌وگو و از آنها دلجویی کرده‌اند؛ همه اعلام کرده‌اند که منتظر هستیم تا پاسخ پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیصلاح آماده شود تا نتیجه را شفاف به اطلاع عموم مردم برسانیم؛ ولی اینکه در شهرهای مختلف به این بهانه، بانک آتش می‌زنند، قرآن می‌سوزانند، مسجد را به آتش می‌کشند و حجاب از سر زن عفیفه ایرانی می‌کشند، این وجهی ندارد.

تصویری از خسارت‌های آشوب‌طلبان در روزهای اخیر

اغتشاشات امنیت مردم را نشانه رفته است

این استاد دانشگاه گفت: امروز باید بین موافق نظام و ارزش‌ها با ضدانقلاب خط‌کشی، مرزبندی و جبهه‌بندی دقیقی داشت تا دچار شبهه و انحراف نشویم.

دولت‌آبادی ادامه داد: جامعه دانشگاهی هم مقداری باید نسبت به همه مسائل اجتماعی و موارد مبتلابه جامعه عقلانی‌تر برخورد کند و بیشتر وارد میدان شود؛ گرچه ما ندیده‌ایم که عمده همکاران ما مرزها را گم کنند.

وی تصریح کرد: امروز نمی‌توان نام اتفاقاتی را که رخ داده است، «اعتراض» گذاشت؛ «اغتشاش» در برخی استان‌های کشور، امنیت مردم را نشانه رفته و برای این است که دشمنان تلاش می‌کنند تا در کشور آتش تحولات اجتماعی را شعله‌ور سازند.

تصویری از خسارت‌های آشوب‌طلبان در روزهای اخیر

نباید در دام دشمنان و رسانه‌های ضدانقلاب افتاد

این استاد دانشگاه گفت: دانشگاهیان هرگونه اغتشاشی را محکوم می‌کنند و به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی کشورمان، این حرکت‌ها را محکوم کرده و اجازه نمی‌دهیم که این وقایع بیش از این ریشه بدواند.

دولت‌آبادی اضافه کرد: هر جا که لازم باشد، راهپیمایی‌های عظیمی ترتیب داده و حرکت‌های شنیع ضدانقلاب را برای ایجاد اغتشاش و ناامیدی در کشور محکوم خواهیم کرد.

وی گفت: زمانی که از کار اصلی خود در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، انقلاب و ایران که همان پیشبرد کشور ماست، عقب بمانیم و رشد نکنیم، در حقیقت عقب‌گرد داشته‌ایم و معاندان ملت ایران نیز امروز به دنبال عقب‌افتادگی نسبت به اهداف پیش‌بینی‌شده هستند و این امر در اغتشاشات نمود بیرونی دارد.

این استاد دانشگاه گفت: دشمنان هر چه فکر مردم را منحرف کنند و نظم کشور را به هم بریزند، تبعاتش باز به خود مردم بازمی‌گردد.

دولت‌آبادی ادامه داد: رئیس‌جمهور در نیویورک و در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی جانانه‌ای داشت و مواضع نظام مردم و انقلاب را مطرح کرد و هم‌زمان شاهد آن هستیم که ضدانقلاب با هماهنگی و یکپارچگی خاصی، نیروهای خود را به میدان می‌آورد تا خواسته‌های مردم را منحرف کرده و خودبه‌خود اثر کار رئیس‌جمهور را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه نباید در دام دشمنان و رسانه‌های ضدانقلاب افتاد، گفت: طبیعی است که همه بازی‌ها از قبل هماهنگ شده و آنها در راستای پیگیری اهداف خود پیش می‌روند و دلشان به حال مردممان سوخته است.

تصویری از خسارت‌های آشوب‌طلبان در روزهای اخیر

اهل علم راه درست را نشان دهند

این استاد دانشگاه گفت: پیامی به دوستان دانشگاهی، فرهنگی و اهل علم داریم که مسائل را برای جوان‌ترها تبیین و مواضع نظام و دستاوردها را عنوان کنند و راه درست را نشان دهند.

دولت‌آبادی بیان کرد: امروز عمده افرادی که فریب رسانه‌های بیگانه را خورده‌اند، نوجوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله هستند و وظیفه همه ما دانشگاهیان و فرهنگیان است که راه و چاه را به آنها نشان دهیم تا گرفتار منجلاب ساخته دشمنان نشوند.

وی تصریح کرد:‌ «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها آن را عنوان و بر لزوم توجه به این مسأله تأکید فرموده‌اند، همین است که راه درست را به جامعه امروزی نشان دهیم تا موانع و خطرات را دیده، شناخته و بر اساس موضع درست حرکت کنند.

این استاد دانشگاه گفت: متأسفانه همه ما به آنچه رهبری بارها توصیه و تأکید فرمودند، دقت نمی‌کنیم؛ اما همه از این بی‌دقتی‌ها لطمه می‌خوریم. امروز مسأله اساسی این است که دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را برای نسل جدید مطرح و تبیین کنیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.