دیدار فرماندار میامی با امام جمعه

به گزارش میامی نیوز،دکتر علی رضاآشوری، فرماندار شهرستان میامی در اولین روز کاری و دیدار با مدیران اجرایی شهرستان میامی بیان کرد:در بدو امر و اولین اقدام و به عنوان اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاقی با شهدا امیدوارم بتوانم با تاسی از سیره شهدا با عزمی جزم برای مردم

کد خبر : 4315
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 23:14

به گزارش میامی نیوز،دکتر علی رضاآشوری، فرماندار شهرستان میامی در اولین روز کاری و دیدار با مدیران اجرایی شهرستان میامی بیان کرد:در بدو امر و اولین اقدام و به عنوان اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاقی با شهدا امیدوارم بتوانم با تاسی از سیره شهدا با عزمی جزم برای مردم شهرستان میامی تلاش کنیم.

وی افزود: با همگرایی و همدلی مجموعه فرمانداری و دفتر امام جمعه و بهره گیری از ظرفیت دستگاههای اجرایی و انگیزه مدیران جوان و پرتلاش شهرستان برای اعتلای شهرستان میامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد:مدیران میامی با الگو قرار دادن شهدا و در نظرگرفتن جانفشانی های ایشان با عشق و ایثار به مردم شهرستان میامی خدمت برای رساندن شهرستان میامی به جایگاه واقعی خود تلاش کنند.

وی بیان کرد:ارتباط افقی بین مدیران افزایش یابد و با تعامل و همدلی با مجموعه فرمانداری و امام جمعه با یک هدف مشترک برای خدمت به مردم و اعتلای شهرستان میامی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها اقدام کنیم.

وی گفت:ایجاد امید در بین مردم بویژه جوانان از دغدغه های مقام معظم رهبری است که مدیران در این حوزه گام های مثبت و موثری بردارند.

وی گفت: بنده به عنوان خادم مردم تا مادامی که مردم مطالبه دارند وظیفه پاسخگویی دارم و باید بین مردم باشیم تا با یک همگرایی خوب تلاش کنیم و مردم مسئولان را از جنس خودشان بدانند و به راحتی دغدغه ها و مطالبات شان را بیان کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.