فرصت خدمت رسانی مهیاست

به گزارش میامی نیوز،دیروز رسما با انتصاب دکتر آشوری،به عنوان فرماندار شهرستان میامی،ترکیب پازل خدمت رسانی به محروم ترین نقطه استان کامل شد.همان طور که مستحضرید، #میامی_نیوز از همان ابتدا دغدغه انتخاب فرماندار بومی،دلسوز وجهادی شهرستان میامی را داشت وبارها ازمسئولین مربوطه خواست تا با انتخاب مدیری لایق،مدبر،دلسوز،انقلابی،جهادی وآشنا به شهرستان به‌این منطقه خدمت شود.حال

کد خبر : 4289
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 - 8:50

به گزارش میامی نیوز،دیروز رسما با انتصاب دکتر آشوری،به عنوان فرماندار شهرستان میامی،ترکیب پازل خدمت رسانی به محروم ترین نقطه استان کامل شد.
همان طور که مستحضرید، #میامی_نیوز از همان ابتدا دغدغه انتخاب فرماندار بومی،دلسوز وجهادی شهرستان میامی را داشت وبارها ازمسئولین مربوطه خواست تا با انتخاب مدیری لایق،مدبر،دلسوز،انقلابی،جهادی وآشنا به شهرستان به‌این منطقه خدمت شود.
حال که دکتر آشوری،به عنوان فرماندار شهرستان معرفی شده است وهمان طور که در ماه های قبل انتقاد،درخواست ومطالبه خودومردم را در این کانال به گوش مسئولین رساندیم،باید همین جا از همه این مسئولین هم تشکر کنیم:

وزیر_کشور

نماینده شهرستانهای شاهرود_میامی

استاندار

امام_جمعه

و….
دراین فرایند تلاش،کردند که جای سپاس وقدردانی دارد.
البته جادارد از زحمات خوب فرماندار قبل وسرپرست سابق فرمانداری که درگذشته واین ۹ماه هم تلاش خود راداشتند تشکر کنیم.
متاسفانه هربار که کانال و سایت #میامی نیوز مطالبه مهم وجدی مردم شهرستان که همان انتخاب فرماندار بود (والبته سایر موارد)را انتشار میداد،بودند برخی از کج اندیشان ویا کسانی که منفعت وسود خود رادر اختلاف می دیدند،این انتقاد ومطالبه ما را وارونه به مسئولین انتقال میدادند که نه تنها #میامی نیوز دراین مسیر دلسرد نشد،بلکه به عهد و وظیفه ذاتی خود که همان انتقال مطالبات مردمی بود ادامه داد وادامه خواهد داد.وان شا الله هم مسئولین هم این انتقادات را راهی برای حل مشکلات منطقه بدانند.
حال که دکتر آشوری،بار دیگر لباس خدمت رسانی را البته این بار با عنوان مقام عالی دولت در شهرستان برتن کرده است چند نکته رابه آن اشاره میکنیم:
*شهرستان میامی دیگر توان آزمایش،مدیران تازه کار را ندارد وامروز باید تجربیات دکتر آشوری در کنار امام جمعه،شهردار،شورای شهرو….،شهرستان میامی را به نقطه اصلی وجایگاه واقعی برساند.
*مردم بارها ثابت کرده اند که اگراحساس کنند خادمینشان در کنار آنها وازجنس خودشان انتخاب شده اند، تا آخرین لحظه با آنهابرای همکاری درصحنه حاضرشده اند.
*دکتر آشوری،فصل بسیار خوبی برای خدمت رسانی به دست آورده است.فعالیت دولت حضرت آیت الله ریسی،نماینده شهرستان،استاندار جهادی،شورای شهرستان،شورا وشهردار مرکز شهرستان ومردم خوب دیار خوشه های طلایی فرصتی است تااین شهرستان شاهد جهش های اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،ورزشی و….باشد.
*به نظر می رسد،امروز ۴رکن اصلی شهرستان(امام جمعه،فرماندار،شهرداروشورای شهر)هم سو وهم نظر درجهت خدمت رسانی به میامی هستند.باید از لحظه لحظه این دوران نهایت استفاده را برده وخدمتی ماندگار از خود به یادگار باقی بگذارند.
*مردم درانتظار برطرف شدن برخی از عقب ماندگی های اجتماعی شهرستان هستند وباید برنامه محور به سوی آینده حرکت کرد.
پایگاه خبری #میامی نیوز بارها ثابت کرده است اگر خادمی به مردم این دیار خدمت کند تمام خدمات وزحمات ایشان را انعکاس خواهد داد ودراین مسیر هر از چند گاهی که نکته وپیشنهاد ویا انتقادی بوده انعکاس داده است. وامروز نیز درکنار مردم ومسئولین، خدمات انها به مردم خوب ونجیب شهرستان میامی بازگوخواهدکرد. به امید روزهای خوب

رضا مهدیان

مدیر مسئول پایگاه خبری اخبار جامع شهرستان میامی

#میامی نیوز

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.