خبرنگار:ایمان نوری

کشف محموله سوخت قاچاق در میامی

میامی نیوز_جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی از کشف و ضبط محموله سوخت غیرمجاز به همراه دستگیری دو فرد در این شهرستان خبرداد. به گزارش میامی نیوز، سرهنگ سیدمهدی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه نردین شهرستان میامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پراید که شیشه‌های آن

کد خبر : 4547
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 14:18

میامی نیوز_جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی از کشف و ضبط محموله سوخت غیرمجاز به همراه دستگیری دو فرد در این شهرستان خبرداد.

به گزارش میامی نیوز، سرهنگ سیدمهدی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه نردین شهرستان میامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پراید که شیشه‌های آن به‌کلی دودی شده بود، مشکوک شدند که به‌محض رؤیت مأموران، به سمت روستای نردین فرار کردند.وی افزود: با توجه به مسکونی بودن منطقه و سرعت زیاد خودرو، در پیشگیری از حوادث احتمالی از قبیل برخورد با عابران روستا و حفظ جان و مال اهالی منطقه، مأموران با رعایت قوانین به‌کارگیری از سلاح، به شلیک تیر اخطار به‌صورت هوایی اقدام کردند.جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی ادامه داد: خودرو سپس متوقف و در بازرسی به‌عمل‌آمده، حدود ۶۰۰ لیتر گازوئیل داخل مشک و خارج از شبکه سوخت کشف شد.موسوی از دستگیری راننده ۱۸ ساله و سرنشین ۲۰ ساله خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های مأموریتی شهرستان بوده و در سال جاری توفیقات خیلی خوبی در سطح شهرستان حاصل شده است.

ایمان:
کشف محموله سوخت قاچاق در میامی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی از کشف و ضبط محموله سوخت غیرمجاز به همراه دستگیری دو فرد در این شهرستان خبر داد.
کشف محموله سوخت قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سرهنگ سیدمهدی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه نردین شهرستان میامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پراید که شیشه‌های آن به‌کلی دودی شده بود، مشکوک شدند که به‌محض رؤیت مأموران، به سمت روستای نردین فرار کردند.

وی افزود: با توجه به مسکونی بودن منطقه و سرعت زیاد خودرو، در پیشگیری از حوادث احتمالی از قبیل برخورد با عابران روستا و حفظ جان و مال اهالی منطقه، مأموران با رعایت قوانین به‌کارگیری از سلاح، به شلیک تیر اخطار به‌صورت هوایی اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میامی ادامه داد: خودرو سپس متوقف و در بازرسی به‌عمل‌آمده، حدود ۶۰۰ لیتر گازوئیل داخل مشک و خارج از شبکه سوخت کشف شد.

موسوی از دستگیری راننده ۱۸ ساله و سرنشین ۲۰ ساله خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های مأموریتی شهرستان بوده و در سال جاری توفیقات خیلی خوبی در سطح شهرستان حاصل شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.