رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی:

۷۰سری جهیزیه به نوعروسان میامی اهدا شد

مرتضی نوروزپور روز چهارشنبه در گفت و گو با میامی نیوز افزود: سقف پرداخت این وام تا ۱۵۰ میلیون تومان است که به مددجویان متقاضی تعلق می‌گیرد. وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه گذشته ۶۵۰ نفر برای دریافت این وام به بانک معرفی شدند، ابراز داشت: اعتبار این وام از محل صندوق امداد ولایت

کد خبر : 4626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 18:13

مرتضی نوروزپور روز چهارشنبه در گفت و گو با میامی نیوز افزود: سقف پرداخت این وام تا ۱۵۰ میلیون تومان است که به مددجویان متقاضی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه گذشته ۶۵۰ نفر برای دریافت این وام به بانک معرفی شدند، ابراز داشت: اعتبار این وام از محل صندوق امداد ولایت به صورت قرض الحسنه، وام تبصره ۱۶ با کارمزد چهاردرصد و وام تبصره ۱۸ با کارمزد ۹ درصد تامین شده است.

نوروزپور با بیان اینکه پرداخت کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی به ۴۸ مددجو برای ساخت مسکن در دستور کار است، افزود: تعهد پرداخت این کمک طی تفاهمنامه‌ای با بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و کمیته امداد منعقد شده است.

به گفته وی، ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه نیز توسط صندوق امداد ولایت به منظور ساخت مسکن به مددجویان پرداخت می‌شود.

۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان میامی اهدا شد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان مددجو این شهرستان اهدا شد.

وی اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی ایرانی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی و تلویزیون است.

نوروزپور با بیان اینکه ۲۰ مورد کمک هزینه ازدواج نقدی ۱۰ میلیون تومانی نیز به پسران پرداخت شد، ابراز داشت: در راستای طرح تشویقی فرزندآوری به خانواده‌های دارای نوزاد سه قلو، پرداخت ۱۵ میلیون تومان وجه نقد به صورت بلاعوض و به ازای هر نوزاد تا ۲ سالگی ماهانه ۲۵۰ هزار تومان کمک هزینه در دستور کار است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی با اشاره به اینکه ۹۷ کودک زیر پنج سال از سوی این نهاد حمایت می‌شوند، افزود: از ابتدای سال تاکنون در سه دوره ۲ ماهه ۳۷۵ هزار تومان به حساب این کودکان در راستای طرح حمایت از کودکان دچار سوء تغذیه واریز شد.

وی با بیان اینکه ۷۹ مادر باردار و شیرده نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: طی سه دوره ۲ ماهه ۷۵۰ هزار تومان به حساب این مادران واریز شد.

نوروزپور با اشاره به اینکه ۱۹ مورد وام درمانی به مددجویان میامی پرداخت شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان وام درمانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

۹۳ دستگاه بخاری بین نیازمندان توزیع شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی ادامه داد: ۹۳ دستگاه بخاری به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان با کمک خیران به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد.

وی از توزیع ۷۰ دستگاه آبگرمکن بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و ابراز داشت: برای خرید این تعداد آبگرمکن ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

نوروزپور اظهار داشت: ۵۰۰ سبد کالای شب یلدا نیز به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان طی هفته گذشته بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش میامی نیوز کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی ۵۰ نوع خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تأمین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.