۶برنامه به مناسبت هفته هلال احمر درشهرستان میامی برگزار می شود

میامی نیوز_رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار از برگزاری ۶ برنامه به مناسبت ۵ دیماه (سالروز زلزله بم و ه هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی) خبر داد. حسین اسماعیلی ضمن اهمیت به یادگیری و آموزش افراد در این حوزه بیان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای

کد خبر : 4552
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 21:48

میامی نیوز_رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار از برگزاری ۶ برنامه به مناسبت ۵ دیماه (سالروز زلزله بم و ه هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی) خبر داد.

حسین اسماعیلی ضمن اهمیت به یادگیری و آموزش افراد در این حوزه بیان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای موضوع آموزش و یادگیری در سطح شهرستان ۶ برنامه در دستور کار دارد.
وی گفت:آموزش پیشگیری از حوادث درمقابل زلزله با موضوع خروج ایمن و پناهگیری سریع برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی و سالروز زلزله بم در ادارات شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و آموزش و پرورش شهرستان اجرا می گردد.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و یادگیری در سنین پایین تر عنوان کرد:یکی دیگر از برنامه های این حضور در مهد کودک ضحی ارائه آموزش به کودکان و اولیا می باشد
وی بیان کرد:برگزاری یک دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی جهت امدادگران و فراگیران شهرستان میامی به مناسبت سالروز زلزله بم از دیگر اقدامات هلال احمر است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.