بازدید سرزده فرماندارمیامی از ادارات شهرستان

میامی نیوز_فرماندار میامی گفت: بازدیدهای سرزده و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ملاک ارزیابی مدیران است. علیرضا آشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارمیامی نیوزاظهار کرد: کیفیت خدمات‌رسانی اداره‌ها در بازدیدهای سرزده سنجیده می‌شود. وی با بیان اینکه بازدید سرزده از اداره‌های شهرستان میامی در دستور کار

کد خبر : 5089
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 13:57

میامی نیوز_فرماندار میامی گفت: بازدیدهای سرزده و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ملاک ارزیابی مدیران است.

علیرضا آشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارمیامی نیوزاظهار کرد: کیفیت خدمات‌رسانی اداره‌ها در بازدیدهای سرزده سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید سرزده از اداره‌های شهرستان میامی در دستور کار قرار دارد، افزود: سرعت و دقت در انجام کار از مهمترین موارد در راستای ارزیابی اداره‎‌ها محسوب می‌شود.

فرماندار میامی به بازدید شب گذشته از پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان اشاره و اضافه کرد: در این بازدید تمامی شاخص‌ها و موارد مهم در اورژانس پیش بیمارستانی مورد پایش قرار گرفت.

فرماندار میامی: بازدیدهای سرزده از ادارات ملاک ارزیابی مدیران است

آشوری با قدردانی از تلاش و همت کادر درمان و فعالان عرصه سلامت، گفت: بی‌شک خدمت‌رسانی به مردم در شرایط دشوار و بحرانی و تلاش برای برقراری سلامتی و ارایه خدمات امدادی امری خطیر و خداپسندانه است.

وی همچنین به بازدید سرزده از جمعیت هلال احمر و اداره راه و شهرسازی شهرستان اشاره و ابراز کرد: این بازدیدها با هدف اطلاع دقیق از کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و نظارت بهتر برعملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

فرماندار میامی خدمات‌رسانی بی وقفه و مستمر توسط دستگاه‌های اجرایی را یک موضوع حیاتی و ضروری خواند و تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبه‌ها و به کارگیری بیشترین توان برای خدمات‌دهی به مردم ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.