وقوع تصادف زنجیره ای در محور شاهرود -میامی

میامی نیوز- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود – میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.

کد خبر : 5847
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1402 - 7:41

به گزارش میامی نیوز،مظفر محمدخانی در گفتگو بامهر ضمن بیان اینکه حوالی تحویل سال وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای به پایگاه امداد و نجات شهدای میامی گزارش شد، ابراز داشت: در این حادثه که کیلومتر ۵۸ محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست پنج خودرو به یکدیگر برخورد کردند.

وی ضمن بیان اینکه طی این سانحه رانندگی هشت نفر از هموطنان ما مصدوم شدند، افزود: مصدومان حادثه توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه به دلیل شدت حادثه برای تسریع در امداد رسانی تیم امداد و نجات پایگاه میاندشت نیز به عنوان پشتیبانی حضور داشت، بیان کرد: متأسفانه این حادثه فوت یک هموطنان را نیز رقم زد تا سال نو با تلخ کامی آغاز شود.

محمدخانی بابیان اینکه این عملیات ساعت ۳:۱۰ بامداد یکم فروردین خاتمه یافت، تصریح کرد: متأسفانه تا کنون ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان سمنان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پرهیز از شتاب و عجله، رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری هنگام رانندگی مواردی که احتمال وقوع این حوادث غیرقابل جبران را به حداقل‌ها کاهش و خاطره سفر را برای همراهان دلنشین می‌کند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.