خبرنگار:رضا مهدیان

۱۱۰واحد مسکونی تحویل مدد جویان استان سمنان شد

میامی نیوز- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان این نهاد در استان شد، گفت: ساخت و تکمیل ۱۵۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر : 5974
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 12:15

به گزارش میامی نیوز،محمد حسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه ضمن بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد، بیان کرد: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان سمنان در سال گذشته تعمیر و مقاوم‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ فضای جانبی ازجمله سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت احداث شده است، افزود: کمیته امداد در زمینه مسکن علاوه بر مساعدت مالی به مددجویان برای اقدام به ساخت و خرید، پشتیبانی فنی، نظارت بر تمام مراحل ساخت را دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به پویش یک خشت در بهشت اشاره کرد و گفت: این پویش باهدف جمع‌آوری کمک به ساخت مسکن نیازمندان راه‌اندازی شده است.

ذوالفقاری شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* را باهدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن دانست و بیان کرد: هر کس با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.