فرماندارمیامی:

خبرنگار: علی مهدیان

بانک اطلاعاتی معتمدان هئیت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شد

میامی نیوز_ فرماندار میامی درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان گفت: بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شده است.

کد خبر : 6728
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 9:18

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری بعد از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تشکیل دو جلسه ستاد انتخابات شهرستان میامی، تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی از تشکیل جلسات قانون خوانی انتخابات در شهرستان میامی خبر داد و ابراز کرد: یک میز ارتباط مردمی در روستاهای شهرستان نیز با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات اجرایی شده است.

جلب مشارکت‌های مردم

فرماندار میامی از تشکیل بانک اطلاعاتی و معتمدان هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خبر داد و ابراز کرد: آمار و اطلاعات این معتمدان گردآوری خواهد شد.

آشوری از برگزاری جلسات نشست با اعضای هیئت نظارت با هدف مرور شیوه نامه‌های انتخاباتی و مقررات در شهرستان میامی خبر داد و گفت: تاکنون دو جلسه هیئت اندیشه ورز سیاسی با موضوع انتخابات و با حضور موثران شهرستان میامی برگزار شده است.

وی درباره جلب مشارکت‌های مردم برای حضور در انتخابات نیز بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در میامی حضور در نماز جمعه به صورت چرخشی در سطح شهرستان است که با هدف اقناع سازی مردم و جلب مشارکت‌های مردمی انجام می‌پذیرد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.