تصادف سواری با کامیون درمیامی یک فوتی وشش مصدوم داشت

میامی نیوز_رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با کامیون در محور میاندشت- میامی یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

کد خبر : 6403
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 12:39

به گزارش میامی نیوز،این حادثه تصادف ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز در پنج کیلومتری محور میاندشت- میامی از سمت سبزوار رخ داد که پس از اعلام به سامانه اورژانس،۲ آمبولانس از پایگاه میاندشت و عباس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی پیش‌بیمارستانی لازم حاضر شدند، ادامه داد: یک واحد امداد و نجات هلال احمر نیز در محل حادثه حضور یافت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ابراز کرد: چهار مصدوم خودروی سواری با آمبولانس‌های اورژانس و ۲ مصدوم کامیون توسط آمبولانس امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.