کتابخانه عمومی کلاته های شرقی میامی کلنگ زنی می شود

میامی نیوز- فرماندار میامی گفت: با پیگیری های انجام شده، ساخت کتابخانه عمومی که از مطالبات مردم منطقه کلاته های شرقی است، در این روستاها کلنگ زنی می شود.

کد خبر : 6424
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 12:22

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه همگرایی باعث پیشرفت یک منطقه خواهد شد افزود: منطقه کلاته‌های شرقی دارای ظرفیت بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت در راستای شکوفایی روستاها استفاده شود.

وی مهم‌ترین وظایف دهیاران و شوراهای اسلامی را پیگیری مشکلات روستاها دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، کلنگ زنی کتابخانه عمومی در منطقه کلاته‌های شرقی را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

شناسایی خیران و سرمایه گذاران

فرماندار میامی با بیان اینکه هر یک از روستاهای شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: دهیاران باید برای شناسایی ظرفیت‌ها به خصوص در زمینه فرهنگی تلاش کنند.

آشوری به‌کارگیری ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان میامی را خواستار شد و گفت: ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت بیشتر روستاییان در اداره امور روستا از موارد مهم و قابل توجه در حوزه فعالیت دهیاری‌ها است.

وی افزود: موضوع مردمی کردن امور روستا و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌ها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا باعث سوق دادن دهیاری‌ها به سوی خود کفایی، ایجاد کار آفرینی خواهد شد.

فرماندار میامی گفت: دهیاران تلاش کنند تا در زمینه‌های مختلف به خصوص کتابخانه های عمومی سرمایه گذار و خیران شناسایی شوند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.