فرماندارمیامی:

اعتبارات میامی ۵۸درصد رشد داشت/برخی مدیران کل را درشهرستان نمی بینیم

میامی نیوز_فرماندار میامی با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.

کد خبر : 6644
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 6:22

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری ظهر یکشنبه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میامی، به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه متأسفانه بعد از گذشت شش ماه، برخی مدیران کل هنوز به شهرستان میامی سفر نداشته و آنان را نمی‌بینیم، ابراز کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی، تلاش مدیران است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها را اولویت بندی کنند تا بتوانیم بهتر طرح‌ها را دنبال و پیگیری کنیم، ابراز کرد: پروژه‌هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند، اعتبارات بیشتری جذب خواهند کرد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه پروژه‌ها، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تقسیم بندی شوند، گفت: جمع بندی کمیته برنامه ریزی شهرستان تا هفته آتی صورت خواهد گرفت تا بتوانیم پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی را با اولویت پیگیری کنیم.

آشوری با بیان اینکه پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی به فرمانداری ارسال شود تا بتوانیم بر روی آن بررسی‌های لازم را صورت دهیم، ابراز کرد: این طرح‌ها مجموعاً برای هفته دولت جاری، ابلاغ خواهند شد.

وی از رشد اعتباری ۵۸ درصدی شهرستان میامی نسبت به سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: اجرای طرح‌هایی مانند روگذر میامی، پل کال شور، جاده جیلان، جاده پل ابریشم در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه در حوزه آب ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در حال پیگیری هستیم، افزود: در این زمینه نیز اتفاقات خوبی رخ داده که امید است به تأمین آب پایدار روستایی منجر شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.