رئیس کل دادگستری استان سمنان:

برخورد بدون اغماض با ترک فعل ها درپروژه حفظ یوزپلنگ ها

میامی نیوز- رئیس کل دادگستری استان سمنان از فنس کشی محل تردد یوزهای توران در میاندشت خبر داد و گفت: مرجع قضائی با ترک فعل‌ها برخوردی بدون اغماض خواهد داشت.

کد خبر : 6670
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 8:33

به گزارش میامی نیوز،محمد جعفر عبدالهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری میامی از برگزاری جلسه برای حفاظت از یوز در میامی خبر داد و بیان کرد: مقرر شد چنانچه هریک از دستگاه‌های مسئول وظایف محوله و مصوبات را در مهلت مقرر به سرانجام نرساند با برخورد بدون اغماض مرجع قضائی مواجه خواهند بود.

وی عنوان کرد: طرح جامعی برای حفاظت از محیط‌زیست گونه‌های نادر از نوع یوز آسیایی با همکاری دستگاه‌های مربوط توسط سازمان محیط زیست تهیه، تدوین و ابلاغ شود و همچنین ایجاد روشنایی به میزان چهار کیلومتر ظرف سه ماه آینده و شش کیلومتر تا پایان آذرماه سال جاری به همت سازمان راه و شهرسازی شرق استان انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: تعداد دوربین‌های این منطقه به شش دستگاه دوربین طی یک ماه آینده توسط سازمان حمل و نقل جاده‌ای افزایش می‌یابد و پیگیری‌های لازم برای انتقال اعتبار فنس کشی میزان پنج کیلومتر از مسیرهای طرفین جاده در منطقه حفاظت شده طی ماه‌های آتی اقدام تا نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عبدالهی ادامه داد: ایجاد پاسگاه دائم محیط بانی در منطقه میاندشت و نظارت و حفاظت مداوم از این منطقه می‌بایست توسط سازمان حفاظت محیط زیست استان سمنان حاصل شود.

وی افزود: اولویت بندی اجرای این مصوبات پیگیری خواهد شد و وقتی در مسئله‌ای دستگاه قضائی استان وارد می‌شود یقیناً نتیجه محور عمل می‌کند و برای حفظ امنیت روانی جامعه در موضوع صیانت از حیات وحش و گونه‌های جانوری در معرض خطر آسیب از هیچ اقدام مؤثر قانونی دریغ نخواهد کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.