برخورد تریلی واتوبوس درمحورمیامی_سبزوار/حال ۴مسافر وخیم است

میامی نیوز_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به حادثه برخورد اتوبوس و تریلی در کیلومتر ۱۲ میامی خبر داد و گفت: حال چهار مسافر وخیم گزارش شده است.

کد خبر : 6646
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 2:53

به گزارش میامی نیوز،علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه حوالی بامداد روز جمعه وقوع یک مورد حادثه برخورد اتوبوس و تریلی محور سبزوار_میامی کیلومتر ۱۲ مانده به میامی به پایگاه هلال احمر میاندشت گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله اکیپی از هلال احمر و اورژانس برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه ۵۱ مصدوم بر جای گذاشته است، افزود: اگر چه این حادثه کشته نداشت اما حال چهار نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه مصدومان حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند، اضافه کرد: علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راه اعلام می‌شود اما خستگی و خواب آلودگی و عدم هوشیاری عمده ترین علت حوادث تلخ رانندگی را در بر دارد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان بستری در بیمارستان خاطرنشان کرد: از این تعداد، پنج نفر در اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) همچنان تحت نظر بوده و ۹ بیمار دیگر نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو.)، جراحی و اورولوژی بستری‌اند.

رفیعی با اشاره به نام مصدومان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو.) بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود افزود: آقا/خانم سلیمی، امیرحسین شاهرخ‌آبادی و هاشم شاباهنگ سه مصدوم این سانحه‌اند که در بخش “آی.سی.یو.” (icu) روند درمانی خود را می‌گذرانند.

به گفته وی، جمشید سطوانی، سید مهدی موسوی، حامد عرب مصدومان سانحه بامداد امروز هستند که در بخش اورولوژی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری بوده و امیرحسین حسن قلی زاده نیز در بخش جراحی مردان این بیمارستان در حال درمان است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اضافه کرد: مرجان ربانی و فروزان خسروی دو مصدوم دیگر این سانحه هولناک هستند که در بخش جراحی زنان بیمارستان امام حسین (ع) بستری‌اند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز، یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور سبزوار – میامی برخورد کرد که به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود این حادثه ۵۱ مصدوم برجای گذاشت.

زهره صالح نساج به خبرنگاران افزوده بود که برای امدادرسانی به مصدومان این سانحه یک دستگاه “اتوبوس آمبولانس”، دو دستگاه “آمبولانس اورژانس” و “یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر” به‌سرعت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.