استاندار سمنان:

تامین آب شرب فرومد پیگیری شود

میامی نیوز_ استاندار سمنان گفت: بحث آب شُرب روستای فرومد شهرستان میامی که یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم منطقه است، جزو اولویت‌های کاری استانداری و پیگیری می‌شود.

کد خبر : 6617
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 7:45

به گزارش میامی نیوز،سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در ادامه کاروان خدمت مسئولان استان سمنان در روستاهای میامی، به میزبانی مسجد جامع فرومد، ضمن اشاره به مطالبات مردم بیان کرد: بحث آب شُرب روستای فرومد شهرستان میامی که یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم منطقه است، جز اولویت‌های کاری ما بوده و با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب دنبال خواهد شد.

وی افزود: ۱۴ رشته قنات در دولت سیزدهم، دولت مردمی در روستای فرومد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، احیا شده که می‌توان گفت در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم، امری ارزشمند است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث مدرسه روستا که یک خیّر تقاضای صدور مجوز برای بازسازی را دارد، حداکثر طی ۱۰ روز و در صورت تأیید کارشناسان امر در خصوص استحکام بنا، مجوز صادر خواهد شد، افزود: سوله ورزشی روستای فرومد یکی دیگر از دغدغه‌های مردم و جوانان روستاست که از طریق مرکز فرای تخصیص اعتبار لازم انجام و امیدواریم تا دهه فجر، مسقف شود.

هاشمی با بیان اینکه شش میلیارد تومان اعتبار طی دو سال گذشته در حوزه جهاد کشاورزی از محل سفر ریاست جمهوری به استان در روستای فرومد هزینه شده است، گفت: در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیز سال گذشته از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان در روستای فرومد اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفت.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.