استاندار سمنان:

تعیین تکلیف واگذاری زمین به متقاضیان بازگشت به روستاها تا یک ماه آینده

میامی نیوز_استاندار سمنان گفت: در حوزه مسکن تا یک ماه آینده امور لازم برای واگذاری اراضی به جوانان و افرادی که آماده بازگشت دائم به روستا هستند، انجام می‌شود.

کد خبر : 6613
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 7:40

به گزارش میامی نیوز،سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصرروزگذشته در هشتاد و چهارمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای فیروزآباد سفلی از توابع بخش مرکزی میامی در مسجد امام حسن‌مجتبی (ع) این روستا اظهار کرد: برحسب وظیفه، به همراه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی خدمت مردم این روستا رسیدیم و سلام ریاست جمهور را خدمت شما ابلاغ می‌کنم.

وی افزود: بنده یک روستازاده و کاملاً بر شرایط روستا واقف هستم و در این راستا تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات روستا به کار خواهم گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمام معادن این استان باید وظایف اجتماعی خود را در قبال توسعه روستا انجام دهند، ادامه داد: مسائل و مشکلات روستا اولویت‌بندی می‌شود و طی ماه‌های آینده بر اساس اولویت برطرف خواهد شد.

هاشمی عنوان کرد: در حوزه مسکن، تا یک ماه آینده امور لازم برای واگذاری اراضی به جوانان و افرادی که آماده بازگشت دائم به روستا هستند، انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم روستا باید با هماهنگی مسؤولان روستا و شهرستان میامی تعامل لازم برای تقسیم منصفانه آب آشامیدنی را انجام دهند و مدیران آب استان نیز لازم است در این ماه‌های گرم سال تمام تلاش خود را برای استفاده مردم از این نعمت الهی به کار گیرند.

در این برنامه خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، آشوری، فرماندار شهرستان میامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان به‌اتفاق مدیران شهرستان میامی حضور داشتند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.