نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی:

مشکل آب آشامیدنی فرومد برطرف شود

میامی نیوز_ ا نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی با دستور استاندار‌ سمنان در زمان‌ مقرر برطرف می‌شود.

کد خبر : 6620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 7:49

به گزارش میامی نیوز،علی‌اصغر خانی، نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در هشتاد و نُهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره‌ به‌ چهره استاندار سمنان با مردم روستای فرومد از توابع بخش مرکزی شهرستان میامی اظهار کرد: دغدغه و مشکلات‌ مردم فرومد، دغدغه و مشکلات ما مسؤولان است و برای برطرف کردن آن امروز در جمع‌ شما هستیم.

وی اضافه کرد: مشکل آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی با دستور استاندار‌ سمنان در زمان‌ مقرر برطرف می‌شود.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری موارد و مشکلات مطرح‌شده توسط مردم فرومد توسط بنده به عنوان خادم شما و سایر مسؤولان‌ حاضر در این‌ نشست، در دستور کار‌ قرار خواهد گرفت.

خانی با بیان اینکه تکمیل روند احداث پمپ بنزین روستای فرومد امری ضروری و واجب برای مردم منطقه است، ادامه داد: ما خدمتگزار‌ مردم هستیم؛ بودجه دولت محدود است و این بودجه محدود باید در راستای خدمتگزاری بهتر به مردم مدیریت و برای مباحث و مسائل اولویت‌دار هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت و تخصیص اعتبار و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سوله ورزشی روستا نیز برای شادابی و نشاط جوانان آماده خواهد شد.

در این برنامه آشوری، فرماندار شهرستان میامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان به‌اتفاق مدیران شهرستان میامی حضور داشتند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.