درنتیجه حمایت قضایی استان:

واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور میامی راه اندازی شد

میامی نیوز_واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور میامی در نتیجه حمایت قضایی راه اندازی شد

کد خبر : 6673
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 10:41

به گزارش میامی نیوز،صبح امروزمحمد جعفر عبداللهی،رئیس کل دادگستری استان سمنان از شهرک صنعتی میامی واز واحد خوراک دام پروتئین سازان میامی بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان حمایت از تولید ، اشتغال آفرینی و مهار تورم و بلکه حمایت از سرمایه گذاری را از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه می داند ، این موضوع در بازدیدهای نماینده عالی قوه قضائیه در استان سمنان از حوزه های قضایی به منظور احصاء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اتفاق می افتد .

رئیس کل دادگستری استان در تشریح این خبر گفت : موضوع اشتغال و کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار بعنوان یکی از اولویت های سند تحول و تعالی قضایی بشمار می آید که به مسئولان حوزه های قضایی تاکید شده به صورت جدی و عملیاتی با احصاء مشکلات واحد های تولیدی ، حمایت های قضایی را برای ایجاد و راه اندازی آن واحد های اقتصادی دریغ نداشته باشند .

عبدالهی در ادامه افزود : به فضل الهی حمایت های قانونی از واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور در میامی نتیجه بخش بوده و تأمین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است .

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد : این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام وطیور در یک شیفت کاری ، اهالی منطقه میامی را در تامین مواد مورد نیاز، توانمند و بی نیاز از تردد به شهرهای همجوار کرده است .

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.