فرماندارمیامی:

اجلاسیه بزرگ شهدا میامی ۳۱مرداد ماه برگزار می شود

میامی نیوز- فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان سی و یکم مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این اجلاسیه به مدت سه روز در منطقه گردشگری سه چنار میامی برگزار خواهد شد.

کد خبر : 6939
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 4:17

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری صیح شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه دغدغه مهم امروز در تمام شهرستان میامی برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدا است، تاکید کرد: اجلاسیه شهدا، برای شهرستان دارای برکات فراوانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه اجلاسیه شهدای شهرستان میامی یک جایگاه ویژه در استان سمنان خواهد بود، افزود: این اجلاسیه در واقع پیش اجلاسیه های یادواره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان است که به صورت شهرستانی در سراسر استان سمنان برگزار و شهرستان میامی نخستین میزبان این رویدادهای شهرستانی خواهد بود لذا از این بابت اجلاسیه شهدای شهرستان میامی، اهمیت ویژه ای دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهیدان شهرستان روزهای سی و یکم مردادماه، اول و دوم شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، گفت: منطقه تفریحی سه چنار و گلزار شهید گمنام میزبان این مراسم خواهد بود که خوشبختانه آماده سازی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

آشوری با بیان اینکه فضاسازی‌های مورد نیاز برای اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان میامی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت صورت گیرد، تاکید کرد: این اجلاسیه نمایشگاه و رویدادهای جنبی نیز دارد که خوشبختانه تمام مقدمات آن در دست پیگیری بوده و حتی غرفه‌های اجلاسیه نیز برپا شده است.

وی از اجرای برنامه چهارشنبه‌های شهدایی در شهرستان میامی نیز خبر داد و گفت: تبیین نقش آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس به خصوص برای نسل جوان و گرامی داشت مجاهدت‌های این عزیزان، در زمره اهداف این برنامه معنوی است.

به گزارش مهر، میامی ۱۸۲ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و میزبان پنج شهید گمنام است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یه هم وطن وعاشق شهرش شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۰

باسلام بنده حقیردرتمام طول شبانه رو خبرهاگوش می کنم ومی بینم یه سوال آیا بخودتان اجازه چنین مراسم رادرسه چناربرگزارگتید، الان چندسال هست که یک سالن رانمی توانید دورست گنیدهمانطورنمیه کاره هست آن ابشارفقط، تنهاکاری که کرده اید فقط آسفالت خوبی کرد آید بخداقسم اگران سه چنارراخوب مدیریت وخرجش بگنید بطول یک سال تمام مخارجش رادرمی آورید اولین کاربه برکت آن منطقه آن مزار جایگاه رادورست گنید بعدبقیقش، راخبرخلیی خوبی بودشنیدم انشاالله که موفق، باشید