به مناسبت هفته دولت انجام می شود:

خبرنگار:رضا مهدیان

ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برقِ من

میامی نیوزـ مدیرعامل شـرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: به مناسبت هـفته دولت، سه خدمت رایگان به مـشترکان خانگی ارائه می شود.

کد خبر : 6982
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 4:34

به گزارش میامی نیوزسید محمد حسینی نژاد گفت: از دوم لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری ، مشترکان برق می توانند صرفاً از طریق اپلیکیشن “برقِ من” و در قسمت خدمات مشترکین به صورت غیرحضوری، این سه خدمت را به صورت رایگان به انجام برسانند.

وی یادآور شد : در بازه زمانی ذکر شده ، “تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی”، ” تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی” و ” آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی” ، به عنوان خدماتی محسوب می شوند که مشترکان استان می توانند از آن رایگان بهره مند شوند.

حسینی نژاد اضافه کرد: کلیه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق در سطح استان سمنان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می شود و متقاضیان و مشترکان برق می بایست برای اخذ خدمات موردنظر، اپلیکیشن برقِ من را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده و در قسمت خدمات مشترکین، با ثبت و درج مستندات لازم، خدمت مربوطه را به انجام برسانند.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت سال جاری افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان با اعتباری به مبلغ ۹۴۱ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.