امام جمعه میامی:

خبرنگار:علی آقایی

رسانه‌ها دیده بان مردم هستند

میامی نیوز_امام جمعه میامی بیان کرد: رسانه‌ها حتماً باید نظارت را در دستور کار قرار دهد چرا که رسانه‌ها دیده بان مردم هستند و مسئولیت دارند که نظارت بر عملکرد مسئولان داشته باشند.

کد خبر : 6930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 14:45

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام محمد عزیزی در نشست مدیران شهرستان میامی با خبرنگاران و اصحاب رسانه که صبح چهارشنبه به میزبانی یکی از زیرساخت‌های گردشگری میامی برگزار شد، بیان کرد: یکی از کارکردهای ویژه رسانه‌ها این است که بر سطح آگاهی و تحلیل مردم در جامعه بیافزایند.

عزیزی امام جمعه

وی با بیان اینکه کار اصلی رسانه‌ها این است که مردم را آگاهی ببخشند، افزود: برخی مردم هستند که نمی‌دانند در اطراف شأن چه موضوعی می‌گذرد لذا نخستین بایدهای کار رسانه‌ای، آگاهی بخشی است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه خبرنگاران چند وظیفه اصلی دارند که یکی از آنها نقد، دومی نظارت و سومی اطلاع رسانی است، ابراز کرد: نقد کار و رسالت رسانه‌ها است اما باید نقد را هم منصفانه باشد و به امید مردم افزوده کند.

عزیزی با بیان اینکه برخی نقدها مردم را ناامید می‌کند، بیان کرد: رسانه‌ها حتماً باید نظارت را در دستور کار قرار دهد چرا که رسانه‌ها دیده بان مردم هستند و مسئولیت دارند که نظارت بر عملکرد مسئولان داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حتی بر مسئولان باید نظارت داشته باشند، گفت: کار رسانه دشوار است و همه می‌دانند که بدون مزد و مواجب نیز صورت می‌گیرد لذا علاقه در آن بسیار نقش ایفا می‌کند پس باید عملکرد رسانه‌ها را قدر دانست و ارج نهاد.

امام جمعه میامی همچنین خبرنگاران را قشری زحمت کش اما بدون چشم داشت خواند و با اشاره به رسالت‌ها رسانه‌ها، بیان کرد: خبرنگاران برای پیشرفت منطقه و شهر و دیارشان به صورت جهادی کار می‌کنند و انتظار مزد و مواجبی نیز ندارند.

عزیزی همچنین با بیان اینکه رسانه‌ها مردم را به انتخاب فرد اصلح تشویق کنند، افزود: به هیچ عنوان هیچ شخصی در بخش رسانه از هیچ نامزدی پیروی نکند چرا که کار رسانه‌ها خراب خواهد شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.