به همت بسیج سازندگی استان سمنان؛

طرح آبرسانی به روستای ارمیان افتتاح شد

میامی نیوز-طرح آبرسانی به مجتمع تک روستایی ارمیان از توابع شهرستان میامی به همت بسیج سازندگی استان سمنان و با مشارکت آبفای استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر : 7028
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 5:36

به گزارش میامی نیوز،، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، آئین افتتاح طرح آبرسانی به روستای ارمیان با حضور سید رضا هاشمی استاندار سمنان، علی‌اصغر خانی، نماینده شهرستان‌های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی و خیران و عموم مردم روستای ارمیان برگزار شد.


آشوری، فرماندار شهرستان میامی در این آیین اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۳۰ میلیارد رالش عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه مهم، بخش اعظمی از مشکلات حوزه آب شرب روستای ارمیان رفع شده و مردم این مناطق از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
طاهری، مدیرعامل آبفا استان سمنان نیز عنوان کرد: این پروژه در راستای توجه ویژه به بحث تأمین آب شرب پایدار روستایی و تأکیدات استاندار سمنان بر محرومیت‌زدایی، امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
یادآور می شود، این‌ پروژه که به همت بسیج سازندگی استان سمنان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مشارکت آبفای استان سمنان تکمیل و آماده بهره برداری شده است ، حدود ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۲ مخزن و ایستگاه پمپاژ دارد.
روستای ارمیان بالغ بر ۷۰۰ نفر جمعیت و نیاز به ۵ لیتر بر ثانیه آب شُرب دارد، با اجرای این پروژه حدود ۴ برابر نیاز آبی روستا تأمین می‌شود.
پروژه آبرسانی به روستای ارمیان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان از محل محرومیت‌زدایی ملی و طی ۱۸ ماه اجرایی شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.