مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میامی از میامی نیوز تجلیل کرد

میامی نیوز_مدیر کانون پرورش فکری کودکان میامی با ارسال متنی از خدمات پایگاه خبری میامی نیوزدرخصوص انعکاس برنامه های این کانون وهم چنین انعکاس برنامه های اجلاسیه بزرگ شهرستان میامی وپخش مستقیم آن در صفحات مجازی قدردانی کرد.

کد خبر : 6992
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 5:33

به گزارش میامی نیوز،مدیر کانون پرورش فکری کودکان میامی با ارسال متنی از خدمات پایگاه خبری میامی نیوزدرخصوص انعکاس برنامه های این کانون وهم چنین انعکاس برنامه های اجلاسیه بزرگ شهرستان میامی وپخش مستقیم آن در صفحات مجازی قدردانی کرد.


در این متن آمده است:
مدیریت واعضاء محترم پایگاه خبری اخبار جامع شهرستان میامی(میامی نیوز)
سلام علیکم
نظربه این که امر تربیت ازجمله تکالیف سنگینی است که خداوند منان برعهده انسان ها نهاده است مخصوصا تربیت قشرکودکان که از حساسیت بالایی برخورداراست شناخت این ویژگی ها و درنظرگرفتن سازوکارهای لازم که به مددآن بتوان زمینه سازی مناسبی برای هدایت این امر تدبیرکرد ،ازضروریات است.
ما نیز در این نهاد مقدس از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری برای بالندگی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی با بروز ذوق و هنر نسل انقلاب استفاده کرده وشاهد ظرفیت های بالقوه دراین شهرستان بوده ایم.
لذادر این موفقیت که موجب نشر تربیت بزرگ کودکانمان وهم چنین نشر وترویج فرهنگ بزرگ ایثار وشهادت در اجلاسیه بزرگ شهدا شهرستان میامی شد،بی‌شک نقش و جایگاه رسانه‌ها از اهمیت بالا و والایی برخوردار بوده و با نشان دادن روحیه ایثار وشهادت این رسالت بزرگ را به خوبی به سرانجام رسانده اند.

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.