فرمانده سپاه شهرستان میامی:

خبرنگار:رضا مهدیان

میامی مهیای برگزاری اجلاسیه شهدا/برپایی نمایشگاه ادوات رزمی درمیامی

میامی نیوز- فرمانده سپاه میامی از آمادگی شهرستان برای برگزاری رویداد بزرگ اجلاسیه شهدا خبر داد و گفت: در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه بزرگ ادوات و دستاوردهای دفاعی و رزمی ایران اسلامی برپا می شود.

کد خبر : 6941
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 4:23

به گزارش میامی نیوز،سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی صبح شنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه بزرگ شهدای میامی به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به آمادگی‌های لازم برای میزبانی میامی از این رویداد مهم فرهنگی، تاکید کرد: شهرستان میامی نخستین شهرستان استان سمنان خواهد بود که میزبان اجلاسیه های شهرستانی شهدای استان است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای میامی از سی و یکم شهریورماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، ابراز کرد: آماده سازی مکان سه چنار برای میزبانی از این رویداد با همکاری شهرداری و شورای شهر همچنین انتقال سرویس‌های بهداشتی سیار به منطقه و برپایی غرفه‌های نمایشگاه اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در زمره اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

فرمانده سپاه میامی از ساماندهی و آماده سازی گلزار شهدای گمنام شهرستان برای میزبانی رویداد و آماده سازی جایگاه برگزاری اجلاسیه و سخنرانی‌ها خبر داد و گفت: پیگیری انتقال و استقرار ادوات نظامی برای نمایش در نمایشگاه جنبی اجلاسیه شهدای میامی، فضاسازی شهری، شناساندن شهدای شهرستان از جمله دیگر اقداماتی است که برای برگزاری اجلاسیه صورت گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه فضاسازی شهری و اطلاع رسانی درباره مهمترین رویداد فرهنگی سال در شهرستان میامی یکی از مهمترین اولویت‌ها و دغدغه‌های ما است، بیان کرد: توقع ما این است که دستگاه‌های اجرایی و ادارات و ارگان‌ها برای کمک به ما در این هدف، پیشگام باشند.

وی از آمادگی شهرستان برای برگزاری رویداد بزرگ اجلاسیه شهدا خبر داد و گفت: در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه بزرگ ادوات و دستاوردهای دفاعی و رزمی انقلاب اسلامی برپا می‌شود. از سوی دیگر باید تاکید کرد که برای سخنرانی در سه شب برگزاری اجلاسیه چهره‌هایی مانند فرمانده سپاه استان سمنان، رئیس بسیج اساتید، روحانیون و طلاب کشور و معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور دعوت شده‌اند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.