خبرنگار:ایمان نوری

نمایشگاه «شهید سفیر عشق»درمیامی افتتاح شد

میامی نیوز- نمایشگاه شهید سفیر عشق مجموعه دستاوردهای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی با موضوع شهادت و ایثارگری و همچنین هنر مقاومت، با حضور مسئولان افتتاح شد.

کد خبر : 6965
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 5:49

به گزارش میامی نیوز،آئین افتتاح نمایشگاه شهید، سفیر عشق ویژه دستاوردهای اعضای کانون پرورش فکری با موضوع شهید و شهادت، پیش از ظهر دوشنبه و در قالب یکی از طرح‌های جنبی یادواره بزرگ شهیدان شهرستان میامی پیوست کنگره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم که در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی برگزار شد، امام جمعه و فرماندار میامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از آخرین دستاوردهای هنری اعضای کانون پرورش فکری میامی بازدید کردند.

نقاشی، داستان کوتاه، سفالگری، هنرهای تجسمی و… در زمره بخش‌های این نمایشگاه است که با موضوع ایثار و شهادت و همچنین ادبیات پایداری و مقاومت، به نمایش گذارده شده است.

فرماندار میامی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگارماضمن اشاره به آمادگی شهرستان برای میزبانی کنگره بزرگ شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اهمیت دارد و در برگزاری اجلاسیه شهدا باید همه دستگاه‌ها با تمام توان به میدان آمده و وظایف خود را انجام دهند.

علیرضا آشوری با تقدیر از برگزاری مراسم این چنینی در حوزه کودکان و نوجوانان با هدف تبیین، تاکید کرد: آشنا کردن نسل نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت دارای اهمیت بسیاری خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره بزرگ شهدای میامی، تمام امکانات و ظرفیت‌ها به کارگیری شده است، گفت: تلاش داریم تا به بهترین شکل میزبان نخستین کنگره شهرستانی از مجموعه کنگره سه هزار شهید استان سمنان باشیم.

به گزارش مهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر میامی میزبان علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه است.

گفتنی است یادواره شهدای میامی از فردا به مدت سه روز برگزار می‌شود. کنگره سه هزار شهید استان سمنان نیز بهار سال آتی برگزار خواهد شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.