مدیرتوزیع برق شهرستان میامی:

خبرنگار:رضا مهدیان

هوشمندسازی شبکه برق محور افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان میامی

به گزارش میامی نیوز،در هفته دولت سال جاری، از هشت پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی رونمایی خواهد شد. مدیرتوزیع برق شهرستان میامی بیان داشت: به منظور بهره برداری از پروژه های هفته دولت، اعتباری به مبلغ ۲۷۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است. عباس ربیعی اضافه نمود: این پروژه ها

کد خبر : 6947
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 2:23

به گزارش میامی نیوز،در هفته دولت سال جاری، از هشت پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی رونمایی خواهد شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی بیان داشت: به منظور بهره برداری از پروژه های هفته دولت، اعتباری به مبلغ ۲۷۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

عباس ربیعی اضافه نمود: این پروژه ها با محوریت توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق و هوشمندسازی شبکه ها، در هفته دولت امسال به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که پروژه اصلاح و بهینه سازی و تبدیل ۴۵ هزار و ۲۸۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار درروستاهای محمدآباد، حق الخواجه، ارمیان، حسین آباد، گلستان، قدس و استرخو با اعتبار ۴۶ میلیـارد ریال در این ایام افتتاح خواهد شد تصریح کرد: پروژه توسعه ۶۰۶۵ متر شبکه فشارمتوسط و سه دستگاه پست هوایی شهر رضوان به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه احداث ۲۷۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی روشنایی معابر در سطح شهرستان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از جمله پروژه های افتتاحی به شمار می رود.

ربیعی همچنین بیان داشت: پروژه توسعه ۳۲۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی عمومی به ظرفیت ۵۰ کیلوولت آمپر در روستای گلستان با هزینه دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال ، پروژه احداث پنج هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی جهت تامین برق متقاضیان جدید با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال و پروژه توسعه ۱۹۰۰۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی به صورت دومداره برای تامین برق بخش فرومد با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی هستند که در هفته دولت سال جاری بهره برداری می شوند.

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی با اظهار این که پروژه هوشمند سازی شبکه با نصب ۲۸ دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری و ۱۰۰ عدد کنتور هوشمند به مبلغ چهار میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد گفت: پروژه احداث فاز اول ساختمان برق منطقه کالپوش با اعتبار ۹ میلیارد ریال، از مهم ترین پروژه این شهرستان در هفته دولت می باشد که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و بسیاری از مشکلات اهالی منطقه کالپوش بااین پروژه مرتفع خواهد شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.