فرماندارمیامی:

خبرنگار:ایمان نوری

۱۵۴پروژه عمرانی درمیامی افتتاح می شود

میامی نیوز- فرماندار میامی با بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری ۱۵۴ پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

کد خبر : 6969
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 1:39

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه در هفته دولت سال جاری در میامی ۱۵۴ پروژه افتتاح می‌شود، ابراز کرد: برای این طرح‌ها ۲۳۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امور عشایری در هفته دولت شش پروژه را با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و راه و شهرسازی چهار پروژه را با اعتبار تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد، افزود: در هفته دولت همچنین دو طرح منابع طبیعی نیز با اعتبار سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

علی رضا آشوری،فرماندار میامی
علی رضا آشوری،فرماندار میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه یک طرح میراث فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح عمرانی در شهرستان طی هفته دولت است، تاکید داشت: بنیاد مسکن نیز چهار پروژه با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رساند.

آشوری با بیان اینکه علوم پزشکی شاهرود سه طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان را طی هفته دولت در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رساند، گفت: ۴۳ طرح قابل افتتاح عمرانی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان نیز سهم دهیاری‌ها در روستاهای شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۵۰ طرح جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان و چهار طرح آب و فاضلاب با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد، گفت: هشت طرح توزیع برق با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان یک طرح شرکت شهرک‌های صنعتی با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و چهار طرح شهرداری رضوان با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این ایام افتتاح می‌شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه طی هفته دولت در شهرستان دو طرح شهرداری میامی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و ۲۲ طرح کمیته امداد با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، گفت: شاهد افتتاح پنج پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان نیز طی این ایام در شهرستان میامی خواهیم بود.

آشوری بیان کرد: یک طرح از این تعداد با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان سهم شرکت نفت، یک طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم میراث فرهنگی و سه طرح نیز با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان سهم جهاد کشاورزی خواهد بود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.