معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست:

اقدامات راه وشهرسازی درزمینه نصب تابلوهای هشدار درمحور میامی_عباس آباد

میامی نیوز_معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: وزارت راه و شهرسازی در زمینه نصب تابلوهای هشدار و اطلاع‌رسانی اقدامات خوبی انجام داد و در بخش نورپردازی بخش کوچکی از کار آغاز شد که ضرورت دارد پیمانکار در تسریع تکمیل روشنایی جاده اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر : 7069
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 0:02

به گزارش میامی نیوز به نقل از ایرنا،حسن اکبری شامگاه پنجشنبه پس از بازید از نحوه اجرای مصوبات ایمن سازی جاده میامی- سبزوار در شرق استان سمنان برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها، در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ در مسیر جاده به خوبی پای کار آمدند، اما ضرورت دارد اقدامات به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی تسریع شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در زمینه نصب تابلوهای هشدار و اطلاع‌رسانی اقدامات خوبی انجام داد و در بخش نورپردازی بخش کوچکی از کار آغاز شد که ضرورت دارد پیمانکار در تسریع تکمیل روشنایی جاده اهتمام ویژه داشته باشد.

اکبری تصریح کرد: اقدامات در زمینه نصب دوربین کنترل سرعت آغاز شد، اما کاهش سرعت و اثربخشی موثر اجرای این طرح مشاهده نمی‌شود.

وی بیان کرد: کاهش سرعت خودروها در محدوده قلمرو یوزپلنگ آسیایی در جاده ترانزیتی تهران- مشهد در محدوده شرق استان سمنان، با وجود مقاومت‌ها در سطح ملی، تصویب شد، اما طی پرس و جو، همکاران اعلام کردند این قانون اجرایی نشده است و انتظار می‌رود اجرای این قانون مورد توجه باشد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.