سخنی با نماینده در نیمه راه سال مهار تورم و رشد تولید

به گزارش میامی نیوز،طی نامه ای که به پایگاه خبری #میامی_نیوز رسیده است،یکی از کاربران این رسانه ،نامه ای برای نماینده شهرستانهای شاهرود ومیامی ارسال کرده است که عینا درمتن زیر مشاهده می کنید. ایجاد اشتغال پایدارکشاورزی با توجه به تأثیرات مثبت و محرکی که در بخش کشاورزی از خود بر جای میگذارد، ازاهمیت خاصی

کد خبر : 7122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 2:19

به گزارش میامی نیوز،طی نامه ای که به پایگاه خبری #میامی_نیوز رسیده است،یکی از کاربران این رسانه ،نامه ای برای نماینده شهرستانهای شاهرود ومیامی ارسال کرده است که عینا درمتن زیر مشاهده می کنید.

ایجاد اشتغال پایدارکشاورزی با توجه به تأثیرات مثبت و محرکی که در بخش کشاورزی از خود بر جای میگذارد، ازاهمیت خاصی برخوردار بوده و عامل مهمی در رونق این بخش به شمار میرود. صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در صورتی که هزینه های زیست محیطی آن کنترل شوند می تواند واقعا نقش مهمی در توسعه اقتصادی محلی و حفظ توسعه پایدار آن بازی کند ) ,
بدون تردید ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از سودمندترین ارتباطات بین دو بخش صنعت وکشاورزی است. این صنایع از میزان بیکاریهای دایمی در مناطق شهری کمتر توسعه یافته و روستایی میکاهد، همچنین زمینه مناسب جهت توسعه بخش کشاورزی را فراهم آورده و به افزایش تولیدات، بهره وری ، ایجاد فرصتهای شغلی، تأمین نیازهای اساسی، پیوند با دیگر بخشهای اقتصادی و کاهش نابرابریهای منطقه ای منجر خواهد شد .

نماینده عزیز:

با عنایت به موقعیت شهر و شهرستان میامی که انشا الله بر آن مشرف هستید این شهرستان هم در بخش مرکزی و هم در بخش بزرگ کالپوش تولیدات بسیار فراوانی را به صورت خام به شهرستانها و گاه استانهای هم جوار صادر می نماید که بعضاً می توان با هزینه های بسیار و مختصر و ناچیز و با بهره گیری از توان بخش خصوصی زمینه ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان میامی را فراهم نمود .

جناب آقای خانی :

جای جای این شهرستان خام فروشی و خروج محصولات بدون فرآوری بلای جان مردم سخت کوش آن شده است به گونه ای که تولید کنندگان بخش کشاورزی با سنین بالا به صورت سنتی کماکان در این بخش فعالیت نموده و فرزندانشان جهت گذران زندگی به شهرستانهای و استانهای مجاور جهت اشتغال پناه برده و آمار زاد و ولد در این شهرستان بسیار دچار کاهش گردیده به گونه ای که در برخی روستاهای سالهاست صدای گریه نوزادی به گوش نرسیده است .

نماینده محترم شهرستان های میامی وشاهرود:

خدمات صورت پذیرفته را نمی توان کتمان نمود اما نیاز به تلاش مضاعفی در این شهرستان احساس می گردد تا حال که مسولین شهرستانی و استانی به ویژه استاندار پر تلاش استان و جناب آقای آشوری نمایندگان ارشد دولت در استان و شهرستان بسیار همراه هستند بتوان تا در بخش صنایع تبدیلی دربخش کالپوش و بخش مرکزی گامها موثری برداشت .
کارخانه آرد یکی از ضروریات مهم شهرستان میامی می باشد که بخش عظیمی از گندم استان در آن تولید می شود و حتی بقایای جا مانده از کارخانه نیمه کار موجود در شهر میامی هر روز باعث افزایش تألم کشاورزان رنج کشیده میگردد . یا اینکه میزان تولید شیر در بخش مرکزی و کالپوش آنقدر هست که بتوان با ایجاد یک فاز از کارخانه کوچک تولید لبنیات در بخش کالپوش هم زمینه اشتغال و هم افزایش تولید را فراهم نمود .
حال امید آن می رود تا مسولین محترم شهرستانی و استانی به ویژه نماینده این شهرستان جناب آقای دکتر خانی نگاه ویژه ای به شهرستان میامی این شرقی ترین شهرستان استان در واپسین ماه‌های فعالیت مجلس یازدهم معطوف داشته تا با ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی و دامپروری ذکر شده زمینه بازگشت مردم به روستاها و شهرهای این شهرستان را فراهم نماید.

سردار عزیز :

قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکند بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم
زمان به سرعت در گذر است و مردم بی گمان چشم به دست و همت شما و سایر مسولین دارند امید است تا جنابتان در این فرصت باقی مانده بتوانید کارنامه مطلوب و قابل قبولی را برای ارایه در انتخابات آتی فراهم آورید.

موسوی

شهرستان میامی

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.