تعریض ۳۵کیلومتر جاده گرمه به میامی انجام شد

میامی نیوز_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: عملیات عمرانی و راهسازی مربوط به تعریض ۳۵ کیلومتر از جاده گرمه به میامی در محدوده خراسان شمالی انجام شد.

کد خبر : 7228
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 8:50

به گزارش میامی نیوز،محمد مشتری با اشاره به تعریض و بهسازی جاده شهرستان گرمه به شهرستان میامی در استان سمنان اظهار کرد: جاده شهر گرمه در استان خراسان شمالی به سمت شهر میامی در استان سمنان ۱۲۰ کیلومتر است که از این میزان ۳۵ کیلومتر آن در خراسان شمالی واقع شده و سایر ۸۵ کیلومتر این جاده نیز در محدوده استان سمنان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی به بهبود این جاده اشاره کرد و گفت: با توجه به اعتبارات عمرانی جذب شده و عملیات انجام شده از سوی پیمانکار در محدوده خراسان شمالی، اقدامات تعریض و بهسازی این جاده در این ۳۵ کیلومتر به پایان رسید و به شرایط مناسبی این جاده تبدیل شده است.

وی به آخرین وضعیت بهسازی و تعریض جاده در استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: از مجموع ۸۵ کیلومتر جاده واقع در استان سمنان نیز ۲۰ کیلومتر پیش تر تعریض و بهسازی شده بود و اکنون نیز اقدامات عمرانی در راستای جداسازی جاده در ادامه مسیر در حال انجام است.

مشتری اجرای پل کالشور و همچنین اجرای عملیات عمرانی در دوراهی حسین آباد کالپوش سمنان را از جمله نقاط مهم باقیمانده در محدوده استان سمنان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال جاری و ۱۴۰۳ امیدواریم تمام این مسیر بهسازی، تعریض و جداسازی خطوط رفت و برگشت آن انجام شود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در صورت بهسازی تمام این مسیر، می‌توان جاده گرمه به میامی را به عنوان مسیر تردد ناوگان مسافربری استان اعلام و به جاده‌های پیشین این خدمات رسانی اضافه کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.