دوره آموزش طرح ملی قرآنی “بشری” در سمنان آغاز شد

به گزارش میامی نیوز،این طرح ملی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و بردن قرآن به منازل و خانواده ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور اجرایی شده است. در دوره آموزشی طرح ملی بشری در سمنان که در تالار شهید مطهری سمنان آغاز شد مربیان قرآنی، مدیران موسسه های قرآنی، آموزشگاران

کد خبر : 7222
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 5:01

به گزارش میامی نیوز،این طرح ملی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و بردن قرآن به منازل و خانواده ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور اجرایی شده است.

در دوره آموزشی طرح ملی بشری در سمنان که در تالار شهید مطهری سمنان آغاز شد مربیان قرآنی، مدیران موسسه های قرآنی، آموزشگاران و علاقه مندان به علوم قرآنی حضور دارند که به مدت ۱۶ ساعت زیر نظر سه تن از مدرسان اعزامی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش های لازم را فرا می گیرند.

این دوره آموزشی به مدت دو روز در سمنان برگزار می شود و شرکت کنندگان روز شنبه در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد.

مجتبی نورمحمدی مسوول امور قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آیین آغاز این دوره گفت: دوره آموزشی طرح ملی بشری دی ماه برای علاقه مندان در شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.

آموزش به روش نوین و آکادمیک، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی های این دوره آموزشی است.

به شرکت کنندگان در این دوره در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهینامه و مدرک معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا و ۲۰ ساعت آموزش ضمن خدمت نیز محسوب می شود.

دوره آموزش طرح ملی بشری در کشور تاکنون در ۲۱ استان اجرایی شده و بیش از هشت هزاز نفر تحت پوشش این دوره ها قرار گرفته اند.

۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.