رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

خبرنگار:رضا مهدیان

۶ خانه بهداشت در روستا‌های ابراهیم آباد، کلاته اسد، قدس، دزیان، تلوبین و کرنگ افتتاح و تجهیز شد

میامی نیوز_رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افتتاح و تجهیز چهار مرکز جامع سلامت در روستا‌های خانخودی، قلعه نو خرقان، نام نیک و نردین خبر داد و افزود: ۶ خانه بهداشت در روستا‌های ابراهیم آباد، کلاته اسد، قدس، دزیان، تلوبین و کرنگ افتتاح و تجهیز شد.

کد خبر : 7210
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 13:21

به گزارش میامی نیوز،شیبانی در نشست با خبرنگاران از تکمیل، تجهیز و افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: فعالیت بخش آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی با تلاش همکاران شبانه‌روزی شد.

شیبانی با بیان اینکه بخش بازتوانی قلب و ریه نیز طی ۱۸ ماه اخیر افتتاح شد گفت: تجهیز و افتتاح بخش جامع اسکوپی، ساخت و تجهیز انبار راهبردی دارویی بیمارستان، تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری آموزشگاه بهورزی و زنجیره سرما از دیگر اقدام‌ها است.

وی با بیان اینکه همراه‌سرای بیمارستان امام حسین (ع) به کمک خیران بهره برداری شد، افزود: عملیات اجرایی همراه‌سرای بیمارستان بهار نیز آغاز شد.

شیبانی از افتتاح و تجهیز چهار مرکز جامع سلامت در روستا‌های خانخودی، قلعه نو خرقان، نام نیک و نردین خبر داد و افزود: ۶ خانه بهداشت در روستا‌های ابراهیم آباد، کلاته اسد، قدس، دزیان، تلوبین و کرنگ افتتاح و تجهیز شد.

دکتر شیبانی

وی ادامه داد: هفت محل اسکان پزشکان در روستا‌های فرومد، محمدآباد، حسین آباد کالپوش، نام نیک، بکران و بیمارستان امام رضا (ع) میامی بهره‌برداری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس ۱۱۵ فرومد افتتاح شد، ابراز کرد: ارتقای تجهیزات مراکز جامع سلامت روستای حسین آباد کالپوش، نام نیک و میامی انجام شد.

وی از اخذ مجوز، آماده‌سازی، تجهیز و افتتاح پردیس فناوری سلامت شاهوار در بسطام خبر داد و گفت: درمانگاه شفای مهر ۲ در کلینیک تخصصی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

شیبانی افزود: تعداد پذیرش بیماران MRI، روزانه از ۷۰ نفر به ۱۳۰ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در این بازه زمانی جذب شدند، اظهار داشت: تجهیز و افتتاح بخش آی سی یو اطفال (picu) در بیمارستان بهار از دیگر اقدام‌ها طی این مدت بود.

شیبانی با بیان اینکه برای نخستین بار پنج دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جذب شدند، اظهار کرد: جذب دانشجویان خارجی در راستای بین المللی‌سازی این دانشگاه در دستور کار است.

وی به راه‌اندازی درمانگاه سونوگرافی در کلینیک ویژه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: داروخانه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود شبانه‌روزی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به پوشش ۱۰۰ درصدی بیماران سرطانی به منظور کاهش هزینه‌های درمانی اشاره کرد و افزود: کلینیک اختلال خواب در بیمارستان امام حسین (ع) راه‌اندازی شد.

شیبانی از افتتاح بخش قلب اطفال بیمارستان امام حسین (ع) در ابتدای آذرماه امسال خبر داد و گفت: مرکز قلب این بیمارستان دارای بخش اکو، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، جراحی قلب، سی‌سی‌یو، بازتوانی قلب و ریه است که با اضافه شدن بخش الکتروفیزیولوژی تا پایان سال این مرکز کامل می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: مرکز سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شامل بخش بستری و رادیوتراپی تا پایان امسال و یا اوایل سال ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود.

شیبانی با بیان اینکه طرح الحاقی بیمارستان بهار و امام حسین (ع) تا پایان سال اجرا، تجهیز و افتتاح می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این ۲ طرح ۲۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های این شهرستان اضافه می‌شود. 

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.