فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی :

محمد آقائی

اجرای ۵۰ برنامه شاخص شهرستان میامی بمناسبت هفته بسیج

میامی نیوز-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی از اجرای ۵۰ برنامه شاخص و ۴۴۶ عنوان فعالیت بمناسبت هفته بسیج در شهرستان میامی خبر داد.

کد خبر : 7315
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 13:25

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، سرهنگ مهدی اسماعیلی در نشست خبری با خبرگاران به مناسبت هفه بسیج  با بیان اینکه هفته بسیج  با شعار« امید ملت ایران»   از امروز آغاز  شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: در ۷۲ پایگاه مقاومت بسیج  محلات در قالب های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی نهضت های روشنگری و جهاد تبیین  برنامه های متعددی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج ۵۰ برنامه شاخص ۴۴۶ عنوان فعالیت در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است،تصریح کرد: از جمله برنامه های شاخص فضا سازی سطح شهر با همکاری شهرداری  وشورای اسلامی ، برگزاری همایش فتح قله ها ، یادواره شهدای پایگاهی و قرارگاهی،  برنامه میثاق با شهدا در سطح پایگاه ها، اجرای گروه های سرود پاتوقی در سطح شهرستان، جشنواره سرود ندای عاشقی با حضور خواهران و برادران در شهرهای میامی و رضوان،اردوی راهیان پیشرفت و بازدید بسیجیان از معادن مس، کارگاه خانواده در منطقه کالپوش، بازیهای بومی محلی، موکب دختران حاج قاسم، میقات صالحین از برنامه های محوری می باشد.

اسماعیلی افزود: یکی از برنامه هایی که به عنوان برنامه های  شاخص استانی و کشوری  می باشد تجمع گشت های رضویون در محل میدان عاشورا و برگزاری همایش اقتدار بسیجیان با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور خواهد بود.

وی گفت: افتتاح منازل مسکونی که گروه های بسیج سازندگی  در منطقه پل ابریشم و کلاته های شرقی، افتتاح ۲ پنل خورشیدی در سطح شهرستان، یکی از برنامه های ادامه دار با حصور پایداران در منطقه کالپوش و آماده سازی و ساخت ۳ واحد مسکونی می باشد.

فرمانده سپاه میامی با اشاره به اینکه از لحظه اول حادثه سیل در منطقه کالپوش نیروهای بسیجی  در منطقه حاضر و  ۱۲ گروه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم بوده اند، گفت: لایروبی و گل روبی بیش از ۴۰ منزل مسکونی، کمک مومنانه، اهدای آب معدنی و شرب، آبرسانی در منطقه از مهمترین خدمات گروه های جهادی بوده است.

 اسماعیلی ضمن  تشکر از حضور استاندار در دقایق اولیه حادثه  و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نیروهای بسیجی ،افزود: حضور فرمانده سپاه استان در منطقه کالپوش و با توجه به وضعیت موجود اهدای جهیزیه ۱۳ جهیزیه به خانواده های محروم و اهدای تعداد ۱۴ و ۱۵ وسایل مسکونی به خانواده های که دچار اسیب دیدگی شده بودند  از دیگر اقدامات مجموعه سپاه در خدمت رسانی به مردم کالپوش بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته و از محل  اقتصاد مقاومتی۷۲ نفر در مجموع  به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان مشمول دریافت تسهیلات گردیدند، افزود: حدود ۱۰۲۳   تن قیر با اعتباری بالغ بر ۸  میلیارد تومان از محل قرارگاه محرومیت زدایی سال گذشته در سطح شهرستان با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها توزیع و حمل و پخش  گردید.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.