رئیس اداره اوقاف میامی معرفی شد

میامی نیوز- طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه میامی، رضا حاج پروانه به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی معرفی شد.

کد خبر : 7356
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 7:41

به گزارش میامی نیوز،مراسم معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، فرماندار و امام جمعه میامی و جمعی از اعضای شورای اداری این شهرستان همزمان با ظهر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار میامی در این مراسم ضمن اشاره به ضرورت حمایت از مباحث ترویجی وقف، گفت: میامی پیشرو در حوزه وقف است اما بازهم نیاز داریم تا از ظرفیت‌های موجود در مباحث ترویجی وقف بهره گیری کنیم.

علیرضا آشوری با بیان اینکه میامی در زمره ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار کشورمان محسوب می‌شود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت وقف برای پوشش نقاط ضعف یکی از مسائلی است که باید مد نظر برنامه ریزان به خصوص در حوزه اوقاف قرار گیرد.

وی خواستار ترویج نیات به روز برای موقوفات شد و گفت: نیاز است که در میامی به سرمایه‌گذاران در حوزه موقوفات توجه بیشتر شود تا از ظرفیت‌های موجود در موقوفات برای سرمایه‌گذاری بهره گیری بهتری شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در موقوفات دارد، گفت: در صورت ورود سرمایه‌گذاران در این حوزه تحولات خوبی در شهرستان رخ خواهد داد به همین جهت، از ورود سرمایه گذاران در حوزه موقوفات حمایت می‌کنیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.