معرفی و تجلیل از ارائه دهندگان مقالات برتر در کنگره بزرگداشت ابن یمین فریومدی

میامی نیوز_ در همایش علمی کنگره بزرگداشت ابن یمین فریومدی در شاهرود مقالات برگزیده و ارائه دهندگان آن معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر : 7244
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 8:41

به گزارش میامی نیوز،در این مراسم که جمعی از شخصیت های علمی و فرهنگی و نیز مسوولان اجرایی و دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد مقاله برگزیده همایش به عنوان سخنرانی ارائه شد.

دبیر علمی کنگره بزرگداشت ابن یمین فریومدی از ارسال ۵۰ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵ مقاله در مرحله داوری قرار گرفغت که در پایان با رای داوران سه مقاله در رده نخست و سه رده دوم قرار گرفت.

با رای داوران، پژوهشگران علی میرافضلی با مقاله “نوآوری های ابن یمین در فرم رباعی”، رویا صدر با مقاله “طنز در اشعار ابن یمین” و خلیل کهریزی با مقاله “پیشینه و پیامد نهضت سربداران در تاریخ ایران” به عنوان سه نفر نخست انتخاب و معرفی شدند.

همچنین مهدی یاقوتیان با مقاله “والدین و فرزندان ابن یمین”، مهدی دهرامی با مقاله “جایگاه ابن یمین در سیر مثنوی سرای در ادب فارسی” و نیز رحیم سلامت آذر و سویل امانی با مقاله “بررسی موسیقی بیرونی و کناری قصاید ابن یمین فریومدی” به عنوان سه نفر دوم ارائه دهنده مقاله به این همایش شناخته شدند.

در این همایش همچنین از پیشکسوتان و پژوهندگان قبلی در خصوص این شاعر گرانقدر قرن هشتم هجری نیز تجلیل شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.