پیکر زن کالپوشی گرفتار سیلاب توسط گروه‌های مردمی پیدا شد

میامی نیوز_ فرماندار میامی از پیدا شدن پیکر بانوی کالپوشی که چندی پیش در سیلاب گرفتار شده بود خبر داد و گفت: این زن اهل رضوان لحظاتی پیش با کمک گروه‌های داوطلب مردمی یافت شد.

کد خبر : 7320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 8:42

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری، ضمن بیان اینکه سیلاب آبان ماه سال جاری باعث بروز خسارات عمده به زیرساخت‌ها، منازل مسکونی، ابنیه و راه‌های بخش کالپوش میامی شده بود، ابراز داشت: از همان لحظات ابتدایی حادثه نیروهای هلال احمر و گروه‌های امدادی به یاری سیل زدگان شتافتند.

وی ضمن بیان اینکه علاوه بر خسارات به موارد فوق یک مورد مفقودی نیز گزارش شد، افزود: مفقودی مربوط به بانوی چهل ساله اهل شهر رضوان بخش کالپوش بوده است.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه اتاق مدیریت بحران بلافاصله تشکیل و کار جستجو همراه با سگ‌های زنده یاب انجام شد، ابراز داشت: با گذشت زمان احتمال زنده ماندن این خانم کمرنگ و کمرنگ‌تر شد.

آشوری ضمن بیان اینکه به مدت ۱۰ روز نیروهای امدادی همه تلاش خود را برای یافتن رد یا نشانی از این بانو به کار بستند، تصریح کرد: سرانجام بعد از تلاش‌های بسیار گروه‌های امدادی در مناطق سیل زده کالپوش موفق به یافتن پیکر بانوی مفقودی شدند.

وی ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده بازماندگان این بانو، افزود: پیکر این زن در جستجو با کمک گروه‌های مردمی داوطلب لحظاتی قبل پیدا و به خانواده او اطلاع داده شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.