۶۰میلیمتر باران در کالپوش بارید/ تداوم تلاش برای یافتن زن گمشده

میامی نیوز_مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از بارش ۶۰ میلیمتری باران در بخش کالپوش میامی خبر داد و گفت: تلاش‌ها برای یافتن زن ۴۰ ساله همچنان ادامه دارد.

کد خبر : 7271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 9:12

به گزارش میامی نیوز به نقل ازمهر، کمال طاهریان صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شب گذشته بارش شدید باران در بخش کالپوش میامی باعث بروز خسارت در این منطقه شد، ابراز داشت: زیرساخت‌ها، برخی منازل و ابنیه ها در سیلاب آسیب دیدند.

وی ضمن بیان اینکه علاوه بر ضرر و زیان وارده سیلاب به این منطقه یک بانوی ۴۰ ساله نیز مفقود شده است، افزود: با هماهنگی نیروهای امدادی تلاش‌ها برای یافتن این فرد با قدرت ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نیروهای امدادی برای انجام عملیات امداد و نجات در منطقه حضور دارند، ابراز داشت: امیدواریم این بانو کالپوشی در صحت و سلامت پیدا شده و به خانواده بازگردد.

طاهریان با بیان اینکه شب گذشته در این منطقه حدود ۶۰ میلی متر باران باریده است، تصریح کرد: طبق برآورد هواشناسی تا غروب امروز این بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش از ساعت ۱۸ الی ۲۰ شب گذشته اتفاق افتاده است، افزود: به افرادی که دچار خسارت شدند نیز امداد رسانی لازم انجام شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.