برگزاری نمایشگاه مواد غذایی شب یلدا درسمنان

میامی نیوز_سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام خبر داد.

کد خبر : 7473
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 19:32

به گزارش میامی نیوز،ناصر تبیانیان امروز (دوشنبه، ۲۷ آذر ماه) در آستانه جشن ایرانی چله، اظهار کرد: با توجه روزهای پایانی فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به تهیه اقلام و کالاهای ضروری، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از دیروز در شهرستان سمنان آغاز به کار کرده و این نمایشگاه تا ۳۰ آذر ماه برپاست.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی و صنفی از سطح استان سمنان و چند استان همجوار در محل نمایشگاه دائمی واقع در کیلومتر چهار جاده دامغان برگزار اشت.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: در نمایشگاه شب یلدا، گروه‌های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشی، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی و پوشاک عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید از این نمایشگاه تا ۳۰ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های سمنان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه‌داران دیدند، مراتب را اطلاع دهند تا برخورد قانونی از طرف بازرسان انجام شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.