دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

حوزه‌های انتخابیه استان سمنان یک رسانه تصویری مجزا خواهند داشت

میامی نیوز_ دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه یکی از تدابیر اندیشیده شده در این دوره از انتخابات راه اندازی کانال تلویزیونی است، گفت: حوزه‌های انتخابیه یک کانال مجزا خواهند داشت.

کد خبر : 7519
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 14:18

به گزارش میامی نیوز،حسین شجاعی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری میامی با موضوع مشارکت در انتخابات به میزبانی فرمانداری این شهرستان بیان کرد: یکی از راهکارهای افزایش مشارکت مردم امید افزایی است لذا مسئولان نهادهای دولتی و خدماتی شهرستان میامی اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های خود را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: در دولت‌های قبل شاهد بودیم که اگر ۲۰ واحد کاری انجام می‌شد ۱۰۰ واحد در برابر آن اطلاع رسانی صورت می‌گرفت اما در دولت سیزدهم شاهد هستیم که ۱۰۰ واحد کار انجام می‌شود اما ۲۰ واحد در مقابل آن، اطلاع رسانی به مردم صورت نمی‌گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از مردم درباره کارهای صورت گرفته اطلاعی ندارند، ابراز کرد: بازدیدهای ما از ایوانکی تا میامی نشان می‌دهد که کارهای بزرگی در استان سمنان در دست اجرا است اما مردم همان منطقه هم اطلاع از آن ندارند.

شجاعی با بیان اینکه مسئولان ارشد استانی تاکنون ۴۰۰ روستا را به صورت حضوری بازدید کرده و بالغ بر ۷۰۰ مصوبه در این بازدیدها به تصویب رسیده است، گفت: ۸۰ درصد این مصوبات اجرایی شده که عمدتاً درباره عمران، آبرسانی، خدمات، زیرساخت و … بوده است و باید این مسائل را به مردم بازگو کرد.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره انتخابات قرار است رخ دهد و در سطح کشور نیز مصوب شده تشکیل کانال‌های رسانه‌ای برای حوزه‌های انتخابیه است به این شکل که چهار حوزه انتخابیه استان سمنان هر کدام یک کانال تلویزیونی خواهند داشت و تا انتخابات به تولید محتوا خواهند پرداخت.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه این کانال‌ها طی هماهنگی‌های انجام شده سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها نمایان ساختن ظرفیت‌های هر شهرستان است، گفت: یکی از اهداف ما از راه اندازی این کانال‌ها تبیین موفقیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در هر شهرستان است تا مردم از آن آگاه شوند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.