مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

خبرنگار:رضا مهدیان

شهرستان میامی میزبان ۵پیکر شهید گمنام می شود

میامی نیوز_ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری مراسم تشییع پنج شهید گمنام در درشهرستان میامی همزمان با روز هفدهم آذرماه سال جاری خبر داد.

کد خبر : 7386
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 13:50

به گزارش میامی نیوز،سردار عباس مطهری بعد از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از میزبانی این استان از پنج لاله عاشق و شهید گمنام خبر داد.

وی با بیان اینکه این شهدا روز شانزدهم آذرماه سال جاری میهمان مردم استان سمنان هستند، افزود: استقبال از پیکر شهدای گمنام در شاهرود خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه صبح روز ۱۷ آذرماه این پنج شهید گمنام مهمان مردم میامی هستند، ابراز کرد: صبح روز هجدهم آذرماه در دامغان مراسم وداع این شهدا برگزار می‌شود.

مطهری با بیان اینکه عصر روز هجدهم شهیدان گمنام در مهدیشهر و بر دستان مردم این شهرستان مشایعت خواهند شد، تاکید کرد: صبح روز نوزدهم مراسمی با حضور شهدای گمنام در گرمسار و عصر دهمان روز در آرادان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح روز بیستم آذرماه در سرخه و عصر همان روز نیز در سمنان مراسمی با حضور این شهدای گمنام برگزار خواهد شد، افزود: از بیست و یکم تا بیست و پنجم آذرماه نیز مراسم وداع با این شهیدان در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه قرار است دو شهید گمنام در شهرستان میامی به خاک سپرده شوند، تاکید کرد: در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار و دامغان نیز یک شهید به خاک سپرده خواهد شد.

مطهری بیان کرد: همه این شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مردم شهید پرور استان سمنان به خاک سپرده خواهند شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.