محورهای مرتفع استان سمنان لغزنده است

میامی نیوز- رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در پی بارش برف در ارتفاعات استان، جاده‌ها و محورهای کوهستانی هم‌اکنون لغزنده است، گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای استان الزامی است.

کد خبر : 7471
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 7:24

به گزارش میامی نیوز،سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با مهر، از بارش برف همزمان با شامگاه پنجشنبه و بامداد آدینه در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: هیچکدام از مسیرهای استان سمنان به همت راهداری و عوامل امدادی و خدماتی، مسدود نیست.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای برف گیر استان سمنان مانند آهوان، فولاد محله و چاشم و… با احتیاط در حال انجام است، افزود: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای استان سمنان همزمان با فصل سرما و بارش برف الزامی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بامداد امروز امداد رسانی مأموران پلیس راه استان سمنان به خودروهای مسافران در محور مهدیشهر – کیاسر صورت گرفت، تاکید کرد: برف محورهای مرتفع استان را لغزنده کرده است.

بزرگی با بیان اینکه مردم با توجه به برودت هوا پیش از سفر از آب و هوای جاده‌ها اطلاع کسب کنند، ابراز کرد: همراه داشتن الزامات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و بخاری و برف پاک کن‌ها، پتو و غذای خشک و لباس مناسب و… از جمله دیگر توصیه‌های پلیس راه به مردم است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان امروز جمعه در حال انجام است، گفت: در صورت عدم الزام، از مردم درخواست می‌شود به سمت مسیرهای کوهستانی سفر نکنند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.