مساجد و کانون های فرهنگی هنری، بهترین بستر برای انجام فعالیت های دینی و ارزشی است

میامی نیوز_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مساجد و کانون های فرهنگی هنری را بهترین بستر برای انجام فعالیت های دینی و ارزشی دانست و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این کانون ها دارد.

کد خبر : 7534
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 9:14

به گزارش میامی نیوز،فرشید فلاح روز سه شنبه در آیین معرفی سرپرست جدید دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: هرفعالیت و کاری که در مساجد انجام شود ارزشی و دینی است و در دولت سیزدهم که توجه ویژه ای به فعالیت های دینی و ارزشی می شود کانون ها بهترین بستر برای رسیدن به این اهداف است.

وی، واگذاری کارها و فعالیت ها به نهادهای مردمی را راهبرد دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: در این عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نقش مهم و موثری داشته باشند.

فلاح با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در فعالیت های اجرایی، انتصاب “محمدامین حقیقت” به سمت سرپرستی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در فعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین، تلاش های مدیر قبلی کانون های مساجد این استان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و ادامه داد: حجت الاسلام موسوی در قریب چهار سال تصدی این مسوولیت فردی بسیار مردمی، اخلاق مدار، مسوولیت پذیر و .. بوده و درس هایی از وی به خصوص در رعایت مسایل اخلاقی گرفته ام.

در این مراسم که حجت الاسلام روح الله رهبری مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند “محمدامین حقیقت” با حکم رییس کانون های فرهنگی کشور به عنوان سرپرست جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان معرفی و از مدیر قبلی تجلیل شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.