فرماندارمیامی:

میامی ۳۱۲رای اولی دارد

میامی نیوز- فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان ۳۱۲ رای اولی دارد، گفت: برای افزایش مشارکت مردم به خصوص جوانان در انتخابات برنامه ریزی فرهنگی نیاز است.

کد خبر : 7384
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 13:43

به گزارش میامی نیوز به نقل از مهر،علیرضا آشوری ظهر یکشنبه در نشست ستاد انتخابات میامی به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به امید افزایی و ضرورت مشارکت بیشتر جوانان با برنامه‌ریزی فرهنگی در انتخابات بیان کرد: میامی ۳۱۲ رأی اولی دارد که در انتخابات حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از ابتدای انقلاب به شیوه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده تا مردم را ناامید کنند و مردم را از بدنه کشور جدا کنند، افزود: مردم میامی که همواره بالاترین میزان مشارکت در انتخابات استان سمنان را داشته‌اند امسال هم علیرغم تمام تبلیغات سو دشمنان، به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

فرماندار میامی همچنین گفت: زمینه رقابت سالم، طبق قانون در شهرستان میامی خواهیم داشت و نشست‌های مختلفی در این زمینه خواهیم داشت تا شاهد انتخابات سالم و متعادل در شهرستان باشیم.

آشوری با بیان اینکه جلسه توجیهی و آموزشی برای مدیران، معلمان ویژه رأی اولی‌ها برگزار خواهد شد تا شاهد انتخابات سالم و پرشوری داشته باشیم، گفت: در این مانور، از اعضای هیأت اجرایی، پرسنل ادارات و فرمانداری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستور العمل مانور انتخابات تهیه خواهد شد و آموزش برای دانش آموزان در خصوص اهمیت انتخابات و نحوه رأی دادن خواهیم داشت، گفت: زمینه برای برگزاری انتخابات در میامی مهیا شده اس

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.