فرماندارمیامی:

خبرنگار:ایمان نوری

۱۱۰۰ شغل درمیامی ایجاد شد

میامی نیوز- فرماندار میامی از ایجاد یک هزار و ۱۰۵ شغل در مجموعه دستگاه‌های دولتی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: تعهد اشتغال یک هزار و ۵۵ نفر بوده است.

کد خبر : 7425
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 12:19

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه میامی در سال گذشته رتبه اول اشتغال در سامانه رسد را در استان سمنان کسب کرده است، بیان کرد: میزان تعهد اشتغال امسال در این شهرستان یک هزار و ۵۵ نفر است که تا کنون اشتغال ایجاد شده و ثبت در سامانه رسد یک هزار و ۱۰۵ نفر برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز چند ماه تا پایان سال باقی مانده اما ۱۰۵ درصد شهرستان میامی محقق شده است، افزود: این امر نشان می‌دهد که هم افزایی خوبی در زمینه اشتغال جوانان در شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه از مهم‌ترین اقدامات برای اشتغال جوانان شهرستان، معرفی در قالب تعاونی‌ها و تسهیلات مشاغل خانگی، تبصره ۱۶، تبصره ۱۸ برای دریافت تسهیلات است، گفت: معرفی متقاضیان جویای کار به فرصت‌های شغلی مورد نیاز از سوی کارفرمایان، و شرکت‌ها و کارخانه‌ها از دیگر اقداماتی است که در این شهرستان صورت گرفته است.

آشوری با بیان اینکه نرخ بیکاری با توجه به اینکه شهرستان میامی در قطب کشاورزی قرار دارد بالا نیست و برخی کارخانه‌ها هنوز به دنبال نیروی کار هستند، گفت: در زمینه مشاغل خانگی سهمیه شهرستان ۱۵۰ میلیارد ریال بود که تا کنون ۱۶۳ میلیارد ریال طرح اشتغال به بانک‌های عامل معرفی و ۶۸ درصد سهمیه شهرستان جذب شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه خود اشتغالی و کارفرمایی تسهیلات ارزان قیمت در غالب تسهیلات خود اشتغالی و تبصره ۱۸ کمیته امداد در حال پرداخت است، افزود: این تسهیلات هم توانسته کمک خوبی به اشتغال خانگی بخش روستاهای میامی کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.